טקס הדלקת נרות מיוחד נערך אתמול במחצית המשחק מול מכבי פ"ת

כמו בשנה שעברה גם אמש הגיע השילוב בין חג המכבים למשחק ביתי של מכבי תל אביב. המועדון ניצל זאת כדי לערוך בנר השישי של חנוכה טקס הדלקת נרות מיוחד אל מול אלפי האוהדים באצטדיון בנתניה. מי שערך את הטקס על כר הדשא היה הרב גלויברמן שנתן את הכבוד בהדלקת הנרות למספר אורחים מיוחדים. מי שהוזמן להדליק את הנר הראשון היה מנכ"ל המועדון, מרטין ביין. הבא בתור לקבל את הכבוד היה שייע גלזר, החלוץ האגדי של מכבי תל אביב שיחגוג בסוף החודש 87, מלווה בנכדתו הדר בת ה-12. גלזר היה חוד החנית של מכבי ת"א בשנות ה-50 והוביל אותה לתארים רבים ולשליטה מוחלטת בכדורגל הישראלי.

אחריו הוזמן להדליק בן דורו של גלזר, נח רזניק ששיחק לצידו בשנות ה-50 והיה שותף להצלחות הרבות של הקבוצה. רזניק בן ה-81 הגיע לטקס מלווה בנינותיו אלה ונוגה. מגן העבר היה מראשוני הסמלים של מכבי ת"א בתקופה שאחרי קום המדינה וחלק בלתי נפרד מהקבוצה הגדולה של שנות החמישים. רזניק זכה עם מכבי ת"א בארבע אליפויות, וארבעה גביעים ובמדי נבחרת ישראל רשם רזניק שבע הופעות.

ברוך עזרתי, ששימש במהלך כ-50 שנים כמנהל מחלקת הנוער ויחגוג בחודש הבא 95 קיבל גם הוא את הכבוד להדליק נר בטקס. עזרתי שהגיע מלווה בניניו איתן ורותם מקפיד ללוות את הקבוצה בכל משחקי הבית של הקבוצה הבוגרת וגם של קבוצות מחלקת הנוער במשך שנים רבות. הנינים והנכדים שליוו את האורחים בטקס זכו לחוויה משל עצמם כאשר הדליקו את אחד הנרות ביחד עם הקמע של הקבוצה, מכביניו.

את הנר השישי והאחרון זכה להדליק אוריאל רובארו שיין. בן ה-18 ממקסיקו הוא נציג תוכנית "בכיף הכשרה" של תנועת מכבי עולמי שהתארחה במשחק. אוריאל הגיע לארץ לפני 4 חודשים והוא מתנדב במפעל חוחובה בקיבוץ חצרים ולומד באולפן עברית 5 פעמים בשבוע, כדי להשתלב בחיי הקיבוץ.