מאמן הקבוצה לא מתכנן שינויים בינואר ומתכונן ליום ראשון: "רעננה קבוצה מאורגנת"

"לפני שנה לא חשבתי שאהיה כאן" פתח מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטאראן את מסיבת העיתונאים האחרונה של השנה בקרית שלום, "אך אתה אף פעם לא יכול לדעת. בכדורגל יש הרבה הפתעות אי אפשר לדעת, מה יהיה היעד הבא שלך הייתי מרוצה במקסיקו חשבתי שאפשר להמשיך שם, שיניתי את דעתי והנה אנחנו כאן". ביום ראשון הקרוב (20:30) למאמן הספרדי וחניכיו מחכה מפגש שני העונה מול הפועל רעננה: "בסיבוב הקודם נגד הפועל רעננה הם שיחקו מצוין נגדנו והציבו לנו הרבה קשיים".

"כשדיברתי על רעננה מוקדם יותר העונה הזכרתי אותה כקבוצה שיכולה להיות למעלה כי באותה תקופה הם שיחקו טוב וניצחו למשל את מכבי חיפה. זו קבוצה מאוד מאורגנת אך ננסה לעשות את המיטב כמו שעשינו בשבועות האחרונים. אם אנחנו יכולים להציג משחק דומה למשחק האחרון שלנו נגד מכבי פתח תקווה אני אהיה מרוצה. פאקו מאמין שלשחקנים יש את היכולת להמשיך ולהיאבק בצמרת: "אני יודע איך השחקנים שלי יכולים לשחק ואני בטוח שיש להם את הרמה הזו. אנחנו צריכים עקביות ולשחק ברמה הזו כל שבוע ואז נהיה מועמדים לתואר. אם לא נעשה את זה יהיו לנו הרבה בעיות".

לקראת חלון ההעברות מאמן מכבי ת"א ניסה לספק כמה הבהרות: "הסגל כרגע טוב מספיק ואין סיבה לשנות שום דבר לפחות כרגע. זה לא משהו שאני צריך לחשוב עליו, אני צריך להיות מרוכז בעונה הזו. בנוגע לספקולציות על זהבי, שחקן שיכול להבקיע כל כך הרבה משחקים ברציפות ויש לו החדות הזו ברחבה הוא שחקן מוערך. אני מנסה להוציא ממנו את המיטב וכל השאר לא מעניין אותי".

חלק משאלות העיתונאים התייחסו לשחקנים שלא משחקים באופן קבוע בהרכב וגם כאן אייסטאראן הציג את הגישה שלו: "יכול להיות שאם בן בסט היה משחק יותר אז הוא נהפך לשחקן הרכב אבל אם אני אתן לו לשחק יותר אז תשאלו למה בן חיים, זהבי או מיכה לא משחקים. יש לנו סגל גדול והרבה איכות בסגל ואני צריך לקבל את ההחלטות. אני לא יכול להתלונן על העבודה שהם עושים באימונים אבל אני צריך לבחור ולפעמים שחקנים צריכים להיות סבלניים ולחכות להזדמנות שלהם. אם כרגע השחקנים שמקבלים הזדמנות משחקים טוב אני צריך להמשיך איתם".

שלושה ימים לפני המשחק המאמן נתן דו"ח מצב על הכשירות של שני בני ארצו: "לקרלוס אין שום בעיה כרגע והוא כשיר לשחק. חואן פאבלו עדיין לא כשיר במאה אחוזים, הוא מרגיש קצת לא בנוח עם האצבע שלו. למזלנו יש לנו שני שוערים טובים אז אני לא אסכן מישהו שלא כשיר מספיק".

מי שכשיר ומשחק בהרכב הקבוצה הוא נוסא איגיבור שביסס לעצמו מקום בהרכב בשבועות האחרונים: "כשאני לא שיחקתי ידעתי שאני צריך להתאמץ אבל כשהגעתי אני התמודדתי עם כושר לא טוב. עם הזמן התחלתי לשים יותר כוח ולהרים את הרמה שלי. כולם יקבלו את ההזדמנות שלהם, אני לא שיחקתי ארבעה משחקים ראשונים וקיבלתי את ההזדמנות שלי לאחר מכן. כל מה שפאקו מבקש ממני לעשות אני מנסה לעשות ואם עשיתי משהו לא טוב אז הוא מראה לי אחרי המשחק דרך הוידאו. אנחנו לומדים כל יום ממנו וזה טוב שיש לך מאמן שיכול ללמד אותך דברים".

"אנחנו אוהבים את האוהדים שבאים לעודד במגרש, זה טוב לנו" אמר הקשר הניגרי על הקהל הצהוב והוסיף על הקריאות שנשמעו לעברו במשחק מול בית"ר י-ם: "מנטלית אני חזק ואני יודע מה אני רוצה. כל פעם שהמאמן מבקש ממני לשחק אני חושב רק על מה שאני צריך לעשות במגרש. אולי זה לא אותו נוסא מלפני שנתיים, הייתי כאן ואני יודע מתי מישהו אוהב אותך באמת ומתי לא. גם בספרד קרו דברים אך זה לא השפיע על המשחק שלי".