החלוץ זכה אתמול לדקות ראשונות העונה: "מודה לצוות הרפואי של המועדון"

מכבי תל אביב העפילה אמש אחרי שש שנים לגמר גביע הטוטו, שם תפגוש את מכבי חיפה שחיכתה שבע שנים בשביל להגיע למעמד. הצהובים גברו בתוצאה 0-1 על הפועל חיפה משער של טל בן חיים ובכך השלימו שישה משחקים עד לגמר ללא שער חובה. הבלם קרלוס גארסיה, שנפגע בראשו במהלך המשחק והוחלף, סובל מחתך מעל הגבה וטרם ברור האם יהיה כשיר למחזור הקרוב. הצהובים ישובו הבוקר להתאמן לקראת המשחק הביתי מול מכבי פ"ת שייערך ביום ראשון באצטדיון הטוטו בנתניה. לצפייה בסידורי הישיבה למנויים לחצו כאן.

"כמובן שננסה לזכות בתואר, אבל ראיתם את המשחק ואני בטוח שראיתם ששיחקנו רע", אמר מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן בסיום המשחק, "זה אולי המשחק הכי גרוע שלנו העונה". פאקו הוסיף: "המשחק יכול היה להסתיים בתיקו ואולי אפילו בהפסד. התחלנו את המשחק טוב ברבע השעה, עשרים הדקות הראשונות, ובהמשך נראנו לא טוב ואיבדנו את האמצע. לא הצלחנו לדייק במסירות, איבדנו הרבה מאד כדורים בהנעת הכדור וקשה לשחק טוב בצורה הזאת. אפשר לתלות את היכולת בשינויים הרבים בהרכב, אבל לא מדובר בשינויים אמיתיים כי שחקנים כמו קרלוס, או מיטרו, או טל בן חיים משחקים לא מעט, אז זה לא באמת מחליפים, אבל אין ספק שהיתה לזה השפעה".

המאמן גם התייחס לברק יצחקי שזכה אמש ל- 12 דקות אחרי שנעדר בגלל פציעה מאז חודש פברואר: "ברק יצחקי מתקדם לנקודה שאנחנו רוצים שיגיע וברגע שהוא יגיע לשם הוא יקבל את ההזדמנויות כמו שאר החברים  שלו לקבוצה".

https://www.youtube.com/watch?v=3R__V67NqRs&feature=youtu.be

ברק יצחקי עצמו שיתף בתחושות לאחר המשחק: "התרגשתי מאד, לחזור אחרי תקופה ארוכה זה מרגש ואני שמח על כך. לא פחדתי, עברתי הרבה אימונים, חיזוקים וגם תאקלים באימונים לפני שהגעתי למשחק. זה לא הוקוס פוקוס, עבדתי קשה בשביל זה, כך שהפחד עבר. זה לא שאני חוזר ויכול לשחק תשעים דקות, זה לחזור בהדרגה לקצב, פה לקבל כמה דקות ושם עוד כמה דקות, עד שאני אחזור לכושר משחק. בשבילי זאת תהיה ההתקדמות. עברתי תקופה לא קלה ופה אני גם רוצה להודות לכל הצוות הרפואי של המועדון שתמך בי ועזר לכל הדרך, אז תודה".

החלוץ המשיך: "משמח לשמוע שבונים עליי להמשך העונה ומי כמו פאקו יודע שיש לי עוד דרך להגיע למטרה הזאת ולהתחיל לשחק בקצב מלא. אנחנו לוקחים את זה צעד צעד, אני לא רוצה וגם לא ייתנו לי לשחק משחקים מלאים אז נגיע לשם בדרך הבטוחה. כמה שאני אוכל לעזור אני אשמח מאד. לא קל לעבור תקופה כזאת, במיוחד לאחד כמוני שמאד אוהב את המשחק ועבדתי קשה גם מחוץ למגרש. העבודה המנטאלית היא לא פחות חשובה וכאחד שעבר את זה כבר פעם יש לי קצת ניסיון לצערי ואני יודע שאפשר לחזור יותר חזקים. לכולם זה חשוב, ההורים שלי תמכו בי לאורך כל הדרך וגם החברה שלי".