קשר מכבי שסיכם השבוע על הארכת חוזה כבר מסתכל למשחק הבא: "מקווה שהאוהדים שלנו ימלאו את האצטדיון"

דור מיכה שפתח בהרכב והשלים משחק אישי טוב דיבר על סיכום הישארותו במכבי לשלוש שנים נוספות: "מאוד שמח, אני משחק במכבי מגיל 7 ומאוד מרגש אותי להישאר במקום בו גדלתי. זה כיף לשחק בקבוצה הזו, יש פה חבר'ה מדהימים וגם בשביל הקהל הזה. זה מרגש כל שבוע מחדש לעלות לשחק בבלומפילד ואני מאושר להישאר כאן. מיכה כבר מחכה למשחק הבא ב"סמי עופר" ומקווה לראות את האצטדיון מלא בצהוב-כחול: "שמענו שזו חוויה באמת גדולה ואני מקווה שהאוהדים של מכבי ימלאו את האצטדיון. אני בטוח שהם מצפים להיות שם אז שיגיעו בהמוניהם כמו שהם יודעים ואני בטוח שתהיה חוויה גם לנו וגם להם".

https://www.youtube.com/watch?v=wX-FFa8ymyI&feature=youtu.be

עומרי בן הרוש שכבר הספיק לשחק באצטדיון החדש בחיפה במדי הנבחרת סיפר על החוויה: " אצטדיון מדהים אווירה מטורפת אני מאמין שהקהל שלנו יבוא וימלא את האצטדיון, אנחנו מצפים לדחיפה ענקית מהם ומחכים כבר להיות שם. מרגישים את הקהל ואני מאמין שקהל חם ותומך כמו שלנו יעשה את העבודה בשבילנו ואנחנו כמובן נחזיר לו במגרש. אנחנו מאוד רוצים לראות את כל הקהל שלנו מגיע ותומך". עוד לפני המשחק הבא בן הרוש גם סיכם בקצרה את המשחק מאמש: "אנחנו בדרך קדימה, מסתכלים לעבר המקום הראשון, הדרך תהיה ארוכה מאוד אבל אני מאמין שנגיע לשם בסופו של דבר".

מלבד הניצחון אמש ידיעה משמחת נוספת הגיעה הבוקר. שלושה משחקני הקבוצה הבוגרת ושחקן מקבוצת הנוער זומנו לסגל הנבחרת הצעירה. בן רייכרט, דור פרץ ושון גולדברג ביחד עם שחקן מכבי ת"א 'שחר', מתן חוזז, זומנו ע"י מיכאל ניס לסגל המורחב של הנבחרת הצעירה שתתכנס לימי אימונים מרוכזים ב-9-10/12 ו-16/17.12.