ארבעה שערים עזרו למכבי ת"א 'שחר' להגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות

שבוע לאחר שכבשה מחדש את פסגת ליגת העל לנוער יצאה מכבי ת"א 'שחר' במחזור ה-13 למשחק קצוות אצל האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת. הצהובים השתלטו על המשחק מהרגע הראשון ולא השאירו מקום לספק לגבי זהות המנצחת במשחק. מתן חוזז, יונתן כהן וסוהיל ארמלי כבשו במחצית הראשונה וכהן השלים צמד במחצית השנייה כאשר הפער בצמרת צמח לארבע נקודות.

הצהובים לחצו מהרגע הראשון והצליחו לתרגם זאת להזדמנות ראשונה בדקה ה-12 כאשר גבריאל קניקובסקי בעט מעל השער. בדקה ה-21 שחקני מכבי כבר הצליחו למצוא את הרשת כאשר נגיעת יד ברחבה סידרה למתן חוזז שער מהנקודה הלבנה. שער תשיעי לאחד מצמד הכובשים המובילים העונה של הצהובים. שלושה שערים מעל חוזז ניצב לו הכובש המצטיין של מכבי ושל ליגת העל לנוער העונה, יונתן כהן שמצא את ה-12 שלו העונה בדקה ה-27 לאחר בישול של מאוויס צ'יבוטה. הבליץ הצהוב לא נעצר ושלוש דקות לאחר מכן קרן של יונתן כהן מצאה את הרגל של סוהיל ארמלי שהוריד את מכבי ת"א 'שחר' להפסקה ביתרון 0-3.

המארחים שרשמו שני ניצחונות בלבד העונה היו הראשונים שכבשו במחצית השנייה מרגליו של חמידו שהמתיק מעט את הגלולה בדקה ה-60. תשע דקות מאוחר הצהובים השיבו לעצמם את יתרון שלושת השערים לאחר שקיבלו כדור עונשין נוסף. המחליף רז יצחק לקח את האחריות, שוער פ"ת הדף ויונתן כהן עט על הריבאונד והשלים צמד במשחק. לאחר שהמארחים נותרו בעשרה שחקנים סער קלדרון כמעט ניצל את הכדור החופשי אך בעט מעל השער. כמוהו גם רז יצחק שקיבל הזדמנות נהדרת להשיג את השער שלו לאחר שכבר עבר את השוער אך לא מצא את המסגרת והשאיר את התוצאה בסיום על 1-4.

הניצחון עזר למכבי ת"א 'שחר' להגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות לאחר הפסדה של מכבי חיפה לעירוני ק"ש. בשבת הבאה תפתח קבוצת הנוער את משחקיה העונה בגביע המדינה כאשר תארח את הפועל ירושלים.

הרכב: אליעד גרף, שחר פיבן, שקד אזולאי, דן גלזר, סער קלדרון, גבריאל קניקובסקי, אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, מתן חוזז, יונתן כהן, מאוויס צ׳יבוטה.