המאמן לא מקל ראש בחצי גמר הטוטו מחר: "חשוב שנגיע מוכנים מנטאלית"

מסיבת העיתונאים לקראת שלב חצי גמר גביע הטוטו נערכה היום בחדר התקשורת שבאצטדיון נתניה, בהשתתפות המאמנים והקפטנים של ארבע הקבוצות. במשחק הראשון של חצי הגמר, שייחל בשעה 19:00, תפגשנה מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד באצטדיון הטוטו בנתניה ובשעה 21:00 יעלו שחקני מכבי תל אביב והפועל חיפה למשחק השני שייערך באצטדיון 'המושבה'. מכירת הכרטיסים למשחק עדיין נמשכת במשרדי 'לאן' דיזנגוף, אתר האינטרנט של 'לאן' ובחנות הרשמית ברחוב דיזנגוף 147 בתל אביב. לרכישה לחצו כאן.

מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן התבטא לקראת המשחק: "עבורינו זה המשחק החשוב ביותר בשלב זה וננסה לעשות את המקסימום מחר. זה הכי חשוב כרגע כי זה התואר הראשון שאנחנו יכולים לזכות בו העונה. נעלה עם ההרכב החזק ביותר שמתאים למשחק וזה לאו דווקא ההרכב שפתח בשבת. בליברפול הגענו עד לגמר גביע הליגה וזה היה בעיקר עם שחקני הספסל. המשחק פתוח, אמרתי לראובן שראיתי אותם נגד מכבי חיפה והם קבוצה טובה. חשוב שנגיע במוכנות המנטאלית בשביל להצליח במשחק".

https://www.youtube.com/watch?v=kv-9YGW_rwI&feature=youtu.be

הקפטן שרן ייני חיזק את דבריו של פאקו: "בגלל שלא זכינו מזמן אנחנו מאד רעבים ומאד חשוב לנו כשחקנים לעזור למועדון לצבור כמה שיותר תארים. נעשה את הכל בשביל לעבור את המשחק".

מהעבר השני, מאמן הפועל חיפה ראובן עטר לא הסתיר את העובדה שמצבה של הקבוצה בליגה מטיל צל גם על המשחק מחר: "תהיה חלוקת כוחות במשחק, יהיו שחקנים שבדרך כלל משחקים וישבו על הספסל ומי שישחק יעשה את המקסימום כדי לעלות לגמר. אין ספק שביום שבת יש לנו משחק חשוב מאד לאור המצב שלנו בליגה. בגביע הטוטו אין את הלחץ של הליגה, אז אני מאמין שהשחקנים יגיעו משוחררים וכתוצאה מכך אולי זה ישליך גם למשחקים הבאים".

קפטן היריבה, קובי דג'אני, סיכם: "ננסה לשים את הבעיות בליגה בצד ולעשות את המקסימום כדי לעלות לגמר. אנחנו לא ניכנע מראש, אבל כולם יודעים שלאור המצב שלנו בליגה הראש שלנו בעיקר ביום שבת".