הבלם שכבש לראשונה העונה פרגן לזהבי ומתכונן לגמר גביע הטוטו

שחקני מכבי תל אביב החלו הבוקר בהכנות לקראת גמר גביע הטוטו שייערך בעוד יומיים, איך לא, באצטדיון העירוני בנתניה. כל הכרטיסים למשחק נמכרו והאצטדיון, שהפך העונה למגרש ביתי עבור הצהובים, צפוי לספק אווירה מצוינת. מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן התייחס לעובדה שהיריבה מכבי חיפה החליפה אתמול מאמן ולאופן בו זה עשוי להשפיע על הההכנות למשחק: "לא נשנה את ההכנות שלנו למשחק. אנחנו לא קבוצה שמחליפה שיטת משחק ובמשחק הקרוב נמשיך לנסות להתמקד בדברים הטובים יותר ואם נייצר המשכיות אני בטוח שנשחק טוב גם מול מכבי חיפה. קשה לנו להעריך את השינויים שייעשה המאמן החדש ולכן חשוב שנתמקד בעיקר בעצמינו".

המאמן ניתח את הניצחון מאמש, שהשלים חמישה ניצחונות ליגה בששת המחזורים האחרונים: "בעשרים וחמש הדקות הראשונות זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, ממש נהנינו עם הכדור ושיחקנו קרוב האחד לשני. בהמשך איבדנו כדורים בקלות רבה מדי והמרווחים בין שחקני הקישור לא היו טובים, אז איבדנו את השליטה במשחק. לא נראינו היום טוב כפי שנראינו נגד מכבי פ"ת, מולה הצגנו משחק טוב לכל אורכו, אבל אפשר לחלק כל אחת מהמחציות לשני חלקים טובים יותר ופחות".

https://www.youtube.com/watch?v=yG_gHEZKOv0&feature=youtu.be

פאקו התייחס למהלך שהוביל לשער הראשון ולעובדה שערן זהבי לא כבש לראשונה העונה: "בן בסט כבש וזה היה גם מהלך מוצלח שהתחיל עם תנועה נכונה בין שחקני ההגנה והסתיים עם שער מצוין. זה מה שאני מצפה מהשחקנים באגפים, לעשות את התנועה לכיוון הרחבה ולהיות קרובים לאיזורים המסוכנים. דור מיכה הוא מסוג השחקנים שתמיד מעורב בפסים האחרונים לפני שמשהו קורה, הוא שחקן מצוין וננסה להוציא את המיטב ממה שהוא מפיק במהלכים האחרונים. לגבי ערן זהבי, זאת רק הפסקה, זה לא משהו שיפסיק כי הוא מאד מסוכן עם הכדור ואני בטוח שהוא יתחיל רצף חדש".

מי שכן כבש אתמול הוא הבלם קרלוס גארסיה שחגג שער ראשון העונה והתבדח בסיום: "ביקשנו מהשופט בחדר ההלבשה אם אפשר להעניק את השער שלי לערן, אבל זה בלתי אפשרי. בשבילי זה ממש לא משנה, הייתי שמח להתחלף עם ערן. גם שחקני ההגנה מנסים לעזור במשחק ההתקפה וטוב שכבשתי, אבל מה שחשוב לי הוא קודם כל לנסות להגן על השער. תמיד משמח אותנו לנצח ואנחנו יודעים שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל חשוב לנצח גם כשאתה משחק טוב וגם כשפחות. אנחנו מרוצים, אבל נצטרך לשפר את הדברים שלא עשינו טוב היום".

כמו שאר חבריו לסגל, גם הספרדי שזכה כבר בשתי אליפויות עם המועדון מכוון לתואר נוסף בעוד יומיים: "זה מאד חשוב. כל תואר הוא חשוב לנו, למועדון ולאוהדים, זה משחק גדול נגד מכבי חיפה ותהיה אווירה מצוינת. זאת ההזדמנות הראשונה שלנו העונה לזכות בתואר וננסה להציג את היכולת הכי טובה שלנו בשביל לנצח".