מאמן הקבוצה ניתח את היריבה מחר: "הם משאירים הרבה שחקנים מאחור"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול בני סכנין במסגרת מחזור אמצע השבוע. עוד לפני האימון המסכם הקבוצה ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן והקשר ניקולה מיטרוביץ'. "אני חייב להשתמש בעומק של הסגל", הסביר המאמן את השינויים שערך במחזור האחרון. "אני מאמין שכולם יכולים להשתלב וזה הזמן שלהם להראות את זה. כמובן שאני אנסה להרכיב את האחד עשר הטובים ביותר ואני מקווה שתהיה להם הופעה טובה. בסופו של דבר, חשוב לשלב שחקנים לא רק עבור טווח הקרוב, זה מרתון וחשוב להגיע לחודשים מרץ – אפריל בכושר טוב ולוודא שלא יתישו את עצמם בדרך".

המאמן נשאל האם להפסד בקרית שמונה היה השפעה על בחירת ההרכב במשחק האחרון מול הפועל חיפה והסביר: "אני לעולם לא מוציא שחקן בגלל משחק אחד לא טוב או בגלל תוצאה. יש הרבה אבות לניצחון וגם להפסד, אז אם אני מחליף שחקנים זה רק בגלל שיש לי סגל של עשרים וחמישה שחקנים שאני מאמין בכולם ואני צריך להוציא את המיטב מכל שחקן. לפעמים כשחקנים יורד ברמה שלו יש שחקנים אחרים שרעבים לשחק".

https://www.youtube.com/watch?v=Gzmcv7m7IP8&feature=youtu.be

פאקו ניתח את היריבה מחר: "זאת קבוצה שמשחקת מאד צפוף, קשה מאד להפתיע אותם בהתקפות מעבר כי הם תמיד משאירים ארבעה שחקני הגנה ועוד שני שחקני קישור מאחור. בני סכנין קבוצה מסודרת ויש להם התקפות מתפרצות מסוכנות שזה גם המרכיב החזק ביותר שלהם. בכדורגל, הסיכוי לצפות משחקים מראש לא עולה על חמישים ושניים אחוזים, אני יכול להמליץ לכם על ספר מצוין שמציג מחקר בנושא והם ניתחו מראש שלוש מאות אלף משחקים ובארבעה עשר אחוזים הם טעו, כך שאי אפשר לדעת באמת מראש איך המשחק יתפתח".

המאמן התבקש להתייחס למשחק הערב בין קרית שמונה לבאר שבע והסביר: "לפעמים גם אחרי יומיים אני לא מתעדכן בתוצאת המשחק. הרי אני לא יכול לעשות דבר וצריך להיות מרוכז בקבוצה שלי ובמוכנות המנטאלית לקראת המשחק מול בני סכנין. זה משהו שכרגע לא חשוב, אנחנו רק בדצמבר, יש הרבה זמן עד מאי ואני לא חושב שהתוצאה קריטית בשלב זה. לצורך העניין הרבה יותר התעניינתי במשחק של בית"ר אתמול, כי אנחנו עתידים לשחק מולם בשבוע הבא, אבל יש לנו זמן עד שנשחק מול קרית שמונה או באר שבע".

גם הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ' לא מתכוון לצפות במשחק הערב בין שתי המוליכות: "העניין הוא תמיד להסתכל על עצמינו, על איך שאנחנו משחקים. אנחנו לא צריכים להסתכל על הקבוצות שלפנינו או מאחורינו, כי בסופו של דבר הכל תלוי בנו. אני לא מצפה לאף תוצאה הערב, כל מה שמעניין אותי הוא לנצח את בני סכנין מחר. אני חושב שאנחנו משחקים טוב, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. באופן אישי, אני מאמין שגם אני יכול להיות טוב יותר. אני רוצה להודות למאמן ולמועדון שנתנו לי את ההזדמנות וכעת כל מה שמעניין אותי זה העתיד".