חיוכים, אכזבות ובעיקר הרבה שערים בעוד שבת מרתקת במחלקת הנוער

לא רק קבוצת הנוער יצאה עם חיוכים מהמשחק שלה בשבת, גם קבוצת נערים א' ששמרה על המקום הראשון שלה. שחקני מכבי תל אביב 'עודד' יצאו למשחק חוץ קשה בסכנין וחזרו עם ניצחון בתוצאה 1-3. עומר לקאו פתח עם שערו הרביעי העונה ורוי רונן המשיך עם צמד שהעלה את מאזנו לשמונה שערים. בני סכנין הצליחה רק לצמק זמנית ל 1-2 אך שלוש הנקודות הלכו לצהובים שניצבים בראש הטבלה עם 10 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וללא הפסדים בתום המחזור ה-12. 

קבוצה נוספת של המחלקה ששמרה על מאזן נאה היא קבוצת נערים ב'. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' אמנם איבדו נקודות ראשונות העונה בתיקו 2-2 בדרבי אך נשארו בפסגה עם עשרה ניצחונות ותיקו בודד. החניכים של שלומי מיטלקה יכולים להיות מאוכזבים מאיבוד יתרון כפול במחצית (עדן קארצב וגיא דהן) לאחר שהפועל ת"א כפתה שוויון עם שני שערים מאוחרים. מי שעדיין שומרת על מאזן מושלם היא מכבי ת"א 'אלדד' ששיחקה בשבת את המחזור השמיני בליגת נערים ג' מרכז. החניכים של אייל צחי יצאו למשחק קצוות אצל בית"ר ת"א רמלה וחזרו עם ניצחון 0-8. עידן ציוני כבש שלושער, טל דאון הוסיף צמד ועמית מורדכייב, רוי הרוש ורותם זיו הוסיפו שער כל אחד.

הקבוצה השנייה של שנתון 2000, קבוצת נערים ג'2 התמודדה במשחק מסקרן מול מכבי חיפה בקרית שלום. החניכים של ארז בלפר החזיקו 0-1 (ים בן יהודה) עד חמש דקות לסיום אך נאלצו להסתפק רק בנקודה בתיקו 1-1 בקרית שלום. משחק רב שערים היה לקבוצת ילדים א' דרום שלצערה סיימה בצד המפסיד שלו. החניכים של אורי דוד אירחו בקרית שלום את מ.ס אשדוד ולמרות שערים של דוד דגו, גיל בן שלוש וטל יגודייב נוצחו 4-3. בצד השני של המתרס ובצירוף מקרים נדיר למדי גם קבוצת ילדים א' צפון סיימה את המשחק שלה באותה תוצאה אך היא סיימה בצד המנצח.

החניכים של ניסים דבש אירחו את הפועל חיפה ובסיום משחק הפכפך אספו ניצחון רביעי העונה. אופיר סחייק, אסף הרשקו, יונתן איזן וידן רוזנפלד כבשו. בליגת ילדים ב' מרכז שתי קבוצות המחלקה נשארו צמודות זו לזו בטבלה. קבוצת ילדים ב' דרום סיימה את משחק החוץ בשכונת התקווה בתיקו 1-1 מול בני יהודה. במשחק רב שערים נוסף גברה קבוצת ילדים ב' צפון 4-5 בחוץ על מכבי שוהם.