הסיבוב הראשון בליגה נגמר עם טעם טוב בזכות שער אדיר של ראדי וצמד של זהבי

אחרי האכזבה מספיגת השער המאוחר במחזור הקודם במכבי ת"א קיוו לתרופה הטובה ביותר, שלוש נקודות. שחר הירש ניסה לחבל בתוכניות הצהובות והעלה את הפועל פ"ת ליתרון מוקדם אך ראדי וזהבי השלימו מהפך עוד לפני ההפסקה. המחצית השנייה הייתה רגועה יותר עבור אלפי האוהדים הצהובים ביציעים שראו שליטה של מכבי ת"א ושער נוסף של ערן זהבי שקבע 1-3 וסיום מוצלח לסיבוב הראשון בליגה.

הפתיחה של המשחק הייתה די מהממת עבור שחקני מכבי ת"א שכבר לאחר שש דקות לא שמחו לראות את לוח התוצאות. שחר הירש היה זה שהעלה את המארחים ליתרון מפתיע עם כדור חזק איתו לא הצליח חואן פאבלו להתמודד. ברק בדש שפתח בעמדת החלוץ היה הראשון לנסות ולהשיג את השוויון אך קאלה יצא מולו והדף. מי שהצליח לאזן את התוצאה היה מהראן ראדי שהכניע את קאלה בדקה ה-26 עם בעיטה אדירה לחיבורים. שער שני לראדי העונה, שניהם באצטדיון המושבה. המהפך הושלם דקה להפסקה לאחר שכדור רוחב של שרן ייני מצא את האיש ורצף הכיבושים המדהים, ערן זהבי שכבש במשחק ה-17 ברציפות בו הוא משותף.

הצהובים לא נרגעו מהיתרון ופתחו את המחצית השנייה בלחץ גדול על שער המארחים. דור מיכה כמעט תירגם את הלחץ לשער נוסף אך קצות האצבעות של קאלה והמשקוף מנעו זאת ממנו. ברק לוי שהחליף במחצית את חואן פאבלו שנפצע נשאר מחוסר תעסוקה והצהובים מצידם המשיכו לשלוט במשחק. דור פרץ שכבש העונה נגד הפועל פ"ת ניסה לעשות זאת שוב אך קאלה עצר אותו ומי שתרגם את השליטה הצהובה לשער שלישי היה טל בן חיים. המחליף הטרי סחט פנדל בדקה ה-79 ואפשר לערן זהבי לעשות פיו פיו מספר 15 העונה שקבע את התוצאה הסופית, 1-3 למכבי ת"א שמסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני בעקבות הפסדה של הפועל ב"ש בסכנין.

ביום רביעי הקרוב תחזור מכבי ת"א לאצטדיון המושבה לחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה. ארבעה ימים לאחר מכן תפתח מכבי ת"א את הסיבוב השני בליגת Winner עם משחק ביתי באצטדיון בנתניה מול מכבי פ"ת.

צילום: ניר קידר