האלופה לא עצרה גם מול רעננה, הרצף של זהבי דווקא כן

מכבי תל אביב חתמה את שנת 2014 עם ניצחון חוץ חלק בתוצאה 0-2 על הפועל רעננה משערים של עדן בן בסט וקרלוס גארסיה. הצהובים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק וכבשו שער מוקדם שאילץ את היריבה לוותר על המערך הדפנסיבי ולנסות להשוות את התוצאה. בתום תשעים הדקות מכבי תל אביב חתמה משחק שני ברציפות ללא שער חובה ובדיוק כמו בשבוע שעבר גם הפעם שחזרה את התוצאה מהסיבוב הראשון. הניצחון גם העלה את הצהובים למקום הראשון, לפחות עד המשחק של עירוני קרית שמונה מחר מול הפועל ת"א. בינתיים יחלו במועדון להיערך לקראת הקרב על התואר הראשון של המועדון העונה, עם מפגש מול מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו.

ההזדמנות הראשונה במשחק נרשמה דווקא לזכות המארחת, אחרי שליפקה החמיץ מקרוב מסירה טובה של שוקר.  מהעבר השני, בן הרוש סיים קרן של ערן זהבי עם בעיטה שחמקה מעל השער. עשר דקות בלבד מהפתיחה דור מיכה מסר לבן בסט בין חמישה שחקני הגנה והחלוץ גלגל מקרוב אל הרשת. מלך הבישולים של מכבי תל אביב עם אסיסט שלישי בשלושת המשחקים האחרונים. המארחת ניסתה לחזור למשחק עם קנגוואה שנעצר פעם אחת אצל לוי ובפעם השנייה בעט כדור שחלף ליד הקורה. שתי דקות להפסקה מיכה סיים התקפה מתפרצת עם הגבהה לבן בסט שבעט מהאוויר מעל השער והוריד את הקבוצות למחצית.

עשר דקות בתוך המחצית שניה דור מיכה תעתע במגן השמאלי של רעננה גיא ליפקה, אבל בעט רק ליד הקורה. שתי דקות חלפו ומיכה סידר לאיגיבור הזדמנות אבל הקשר הניגרי בעט מעל השער. איגיבור המשיך להיות פעיל ובדקה ה- 64 השתלט עם החזה על הגבהה של ראדי ובעט כדור חד שחלף בסמוך לקורה. פאקו הכניס למגרש את מיטרוביץ' ובן חיים במטרה לכבוש את השני והחלוץ כמעט החזיר לו עם בעיטה מפינת הרחבה שנהדפה לקרן. ארבע דקות לסיום המשחק ערן זהבי זרק את המגן שלו והעביר כדור רוחב חזק לעבר קרלוס גארסיה שדחק את הכדור לרשת. הבלם הספרדי עם שער ראשון העונה ושלישי מאז שהגיע למועדון קבע את תוצאת המשחק בעזרת הפקקים של הנעל ושלח את הצהובים להתכונן לגמר גביע הטוטו.