חלוץ מכבי תל אביב נערך למפגש המסקרן מול מכבי חיפה: "צריכים לבוא מוכנים"

בסיבוב הקודם בבלומפילד עדן בן בסט היה זה שנתן את החותמת הסופית לניצחון 1-3 על מכבי חיפה והחלוץ יודע מה צריך לעשות כדי להשיג ניצחון נוסף על הירוקים: "אנחנו צריכים לבוא מוכנים, ללמוד את היריבה הכי טוב שאפשר, להישמע להוראות הטקטיות של המאמן וכמובן לתת הכול במגרש". הצהובים יגיעו היום (20:55) ל 'סמי עופר' לראשונה כקבוצת חוץ לאחר שכבר ספגו מהאווירה באצטדיון החדש בחיפה: "החוויה הקודמת הייתה לא טובה כל כך נגד בית"ר ירושלים, קיבלנו שער בדקה האחרונה ונעשה הכול כדי שדברים כאלה לא יחזרו".

https://www.youtube.com/watch?v=rbI-zPSgJGg&feature=youtu.be

"בכל הקשור לאצטדיון עצמו נקווה שיהיו עוד אצטדיונים כאלה בארץ, זה יכול לעשות טוב לאוהדים, תרבות של כדורגל, תרבות של ספורט. מבחינת האווירה אני בטוח שתהיה אווירה טובה, אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא ונצטרך לשחק את הכדורגל שלנו ולצאת מנצחים". כ-3,000 צהובים צפויים למלא את היציע שלהם היום ובן בסט בטוח כי הם יתרמו את חלקם לאווירה: "כולם מכירים את הקהל התומך של מכבי תל אביב. הוא חשוב מאוד לקבוצה, חשוב מאוד לנו ואנחנו מצפים לראות את האוהדים שלנו בהמוניהם כמו שהם עושים בכל מגרש".

מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה עד כה שלא ספגה בסיבוב השני ובן בסט נותן קרדיט על כך לכל הקבוצה: "אני לא אחד שמפריד בין התקפה, קישור והגנה. אני חושב שכקבוצה אחת אנחנו מבקיעים, כקבוצה אחת שומרים על שער נקי ביחד עם השוער כמובן וככה אני רואה את זה. אנחנו קבוצה אחת, עוזרים אחד לשני וזה הכי חשוב".