הקשר ניסה לשים בצד את החמצת הפנדל אך נשאר מאוכזב מהתוצאה: "הגיע לנו לנצח"

קרוב לחודשיים עברו מאז המשחק האחרון בבלומפילד שראה 17 שערים בארבעת משחקי הבית הקודמים העונה של הצהובים. הקהל שמילא את האצטדיון קיבל לא מעט אקשן כולל פנדל מוחמץ וכרטיס אדום אך דבר אחד היה חסר: "הם לא נתנו לנו לשחק את המשחק שלנו ואנחנו גם לא היינו שוטפים מספיק", אמר מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן לאחר התיקו המאופס הראשון העונה בליגה, "בשני המשחקים האחרונים בליגה אני חושב ששיחקנו ממש טוב, שטפנו את המגרש יותר ויצרנו יותר מצבים בשליש האחרון של המגרש. היום לא עשינו זאת, לא הצלחנו לשבור אותם וקרדיט לבאר שבע על כך, הם היו צמודים וקרובים אחד לשני בקווי ההגנה".

משחק ההתקפה של הקבוצה הכובשת ביותר בליגה לא הצליח לייצר אתמול שערים אך פאקו לא מודאג מכך: "אנחנו נצטרך למצוא דרך למצוא יותר מסירות לשערים אבל אני חושב שעם זאת שלא היינו שוטפים ולא היינו במיטבנו יצרנו מצבים והיינו צריכים להבקיע מהם". התיקו אמש הגדיל את הפער של קרית שמונה בפסגה לארבע נקודות: "נכון לעכשיו זו הסיבה אנחנו במקום השני, אנחנו לא יותר טובים מקרית שמונה", אמר המאמן הבאסקי שגם הסתכל קדימה: "אנחנו עדיין צריכים לשחק נגד קרית שמונה ובפלייאוף יש לנו עוד ארבעה משחקים מול ק"ש וב"ש והכול יכול להתהפך. כרגע הם במקום הראשון ולא אנחנו כי הם מנצחים יותר ומשיגים יותר נקודות".

https://www.youtube.com/watch?v=hIgQ9DqLIAY&feature=youtu.be

"ערן זהבי לא משתנה, הוא מתחרה בכל משחק וגם באימונים", אמר פאקו כאשר נשאל על השפעת תפקודו של זהבי במגרש על התוצאה, "עבור חלוץ כאשר המשחק של הקשרים לא שוטף מספיק זה יותר קשה והיום היה לקשרים שלנו משחק קשה. זה היה קשור אולי גם לכך שכדררנו יותר מדי בשליש האחרון של המגרש במקום למסור יותר מהר. זהבי שיחק בעמדה הזו והבקיע הרבה משחקים ברציפות אז כנראה שזו עמדה טוב בשבילו. הוא יכול לשחק כחלוץ שני הוא שיחק שם בעבר ועשה זאת טוב מאוד, הוא שיחק גם באגפים ועשה זאת טוב מאוד. יש לנו מזל שיש לנו שחקן שאיפה שלא נציב אותו הוא ישחק טוב. בנוגע לפנדל, כל אחד יכול להחמיץ. הוא הבקיע כל כך הרבה בעיטות כאלה בעבר והוכיח שהוא בועט פנדלים טוב".

גם זהבי שקיבל לפני המשחק את פרס שחקן החודש של מנהלת הליגה נשאר בטוח בעצמו למרות ההחמצה מהנקודה: "זה קורה לגדולים ממני, אני לא חושב שזה ישפיע עלי, אני מקווה שבפעם הבאה זה ייכנס. אני לוקח את האחריות עלי כי זה היה רגע קריטי במשחק אבל עכשיו מסתכלים קדימה למשחק הבא שיהיה קשה מאוד". בדומה למאמנו גם הקשר/חלוץ ניסה להתמודד עם שאלת תפקודו על המגרש: "כששיחקתי כחלוץ והבקעתי שניים, שלושה או ארבעה אף אחד לא שאל למה שיחקתי בעמדה הזו. ברור שזו עמדה חדשה לי החל מהעונה הזו, אך היו לי משחקים מאוד טובים כחלוץ. אם המאמן מציב אותי שם אז זה מה שהוא חושב שצריך להיות. אני צריך לעשות את העבודה שהמאמן מבקש לטובת הקבוצה וזה הכול".

לאחר מכן התפנה זהבי לנתח את המשחק: "תוצאה מאכזבת. נראינו הרבה יותר טוב והגיע לנו לנצח אך זה לא התבטא במצבים או בשערים. באר שבע באו לשחק על מתפרצות וראו את זה כל המשחק, מגיע להם כל הכבוד הם הוציאו את התוצאה שרצו והלכו הביתה. היינו צריכים לבוא לבלומפילד ולנצח, לא עשינו את זה ולא לקחנו את הנקודות שרצינו, אך נלמד מהטעיות שלנו ונתקן. הסגל שלנו מספיק טוב, אני סומך על החברים שלי ואני יודע שאנחנו מספיק טובים וצריכים לעבוד קשה יותר ולקחת את הנקודות שאנחנו צריכים".

זהבי גם ניצל את ההזדמנות לספק הבהרה על הספקולציות סביבו: "כל יום אני קורא משהו חדש עלי, כל יום מעבירים אותי לקבוצה אחרת ובסופו של דבר כל משחק אני פה. יש לי חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב ועד שאני לא הולך אני פה".