אחד משחקני העבר הגדולים של המועדון חוגג היום את יום הולדתו ה-67.

דרור בר נור, מספר 9 הקלאסי של שנות ה-60 המאוחרות ושנות ה-70 במכבי ת"א, חוגג היום את יום הולדתו.חלוץ העבר בנה לעצמו שם של אחד החלוצים הגדולים שלבשו צהוב כחול. בר נור הוקפץ לקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב בגיל 18 אחרי שנעדר שלוש שנים מכדורגל בגלל לימודיו בפנימייה הצבאית. את הופעת הבכורה שלו ערך בר נור במחזור האחרון של עונת 1965/66 בניצחון 0:4 על שמשון תל אביב.

בעונה שלאחר מכן שהייתה עונה כפולה (עונת 1966/68 ששוחקה במשך שנתיים עקב מלחמת ששת הימים) זכה בר נור הצעיר בתואר האליפות הראשון שלו עם מכבי ת"א. החלוץ החל להראות משהו מהפוטנציאל הגלום בו עם 6 שערים ב-18 הופעות. בעונה הבאה החלוץ המוכשר גילה גם יכולת לנצח משחקים גדולים כאשר כבש את שער הניצחון הדרמטי בהארכה של גמר גביע אסיה לקבוצות. אחרי 112 דקות בגמר שנערך בבירת תאילנד בנגקוק, כבש בר נור שאז עדיין נחשב לאלמוני יחסית וחגג תואר בינלאומי ראשון לו ולמכבי ת"א.

את עונת 1968/69 סיים בר נור עם 16 שערים בכל המפעלים ובעונות שלאחר מכן השערים של בר נור המשיכו להגיע וכמוהם גם התארים. עונת 1969/70 הביאה אליפות שנייה לבר נור כאשר החלוץ תרם 10 שערי ליגה ו-14 בסך הכול כאשר מכבי ת"א הקדימה את הפועל ת"א בזכות הפרש שערים עדיף. בר נור היה שותף לזכייה בגביע המדינה והשלמת הדאבל בניצחון מכבי ת"א 1-2 על מכבי נתניה בגמר.

עוד עונה עברה ושוב מכבי ת"א זכתה בתואר ושוב לבר נור היה חלק מכריע בכך. החלוץ תרם לזכייה השנייה בתולדות במועדון בגביע אסיה עם שלושה שערים בדרך לגמר בו זכו הצהובים בניצחון טכני על פוליס קלאב בגדד. התואר האחרון של בר נור במכבי ת"א הגיע ב-1971/72 עם אליפות שלישית בעונה הטובה ביותר שלו בה כבש 18 שערים בכל המפעלים. בר נור המשיך במכבי ת"א עד עונת 1975/76 לאחריה עבר להכח רמת גן.

סך הכול כבש בר נור 107 שערים בכל המפעלים במדי הקבוצה, בעיקר בזכות חוש התמצאות מצוין ברחבה כאשר היה ידוע גם כנוגח טוב. חלוץ הרחבה הקטלני כבש שער מכל מצב והפגין את יכולתו הטובה לאורך כל הקריירה אך בין שעריו הרבים זכור במיוחד גם שער שנכבש בעזרת היד בניצחון 1:2 על מכבי נתניה בעונת 1974/75. במדי נבחרת ישראל כבש בר נור 3  שערים ב-5 הופעות כאשר כבר במשחקו הראשון הכניע את נורבגיה עם צמד בניצחון 1-2. בר נור זכה לתשבוחות רבות לאחר משחקו הראשון בנבחרת ולאחר מכן הוסיף שער נוסף בניצחון 0-3 על ציילון בטורניר הקדם אולימפי ב-1972.

המועדון מברך את בר נור ביום הולדת שמח ובהרבה נחת!