מכבי ת"א תתארח היום ברמלה: "כל קבוצה תקשה עלינו בגביע"

עבור קבוצות ליגת העל זה הרגע בו מתחילה הדרך אל הנשיא ועבור מכבי ת"א זו גם ההזדמנות לכפר על האכזבות מהשנים הקודמות. הצהובים יתארחו היום במקום חדש להם, האצטדיון ברמלה שם ייפגשו את בית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית בסיבוב ח' של גביע המדינה. "ברור שהיה יותר אידיאלי לשחק במושבה, מגרש אותו אנחנו מכירים", אמר קפטן הקבוצה שרן ייני לקראת המשחק, "האצטדיון ברמלה הוא יותר מגרש ביתי עבור היריבה, מגרש קטן שיכול לאכלס פחות אוהדים".

https://www.youtube.com/watch?v=w4gLfqSHvGU

המארחים מדורגים במקום ה-13 בליגה הלאומית, נקודה בלבד מעל הקו האדום אך הקפטן הצהוב יודע שלגביע חוקים משלו: "אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתכונן למשחק כי בגביע כל קבוצה תקשה עלינו, תנסה להסתגר ולהלחיץ אותנו. כך גם בית"ר ת"א ינסו ואנחנו נצטרך למצוא את הדרך לפצח אותם". הצהובים מגיעים למשחק ברמלה שלושה ימים לאחר ניצחון חשוב בליגה על מכבי חיפה בשבוע עמוס למדי עם שלושה משחקים בשישה ימים. הצהובים עוד יספיקו לערוך אימון בוקר היום ולאחר מכן יתפנו לנוח לקראת המשחק: "לפני המשחק בחיפה לא הספקנו להתכונן לרמלה אך לאחר מכן היה לנו זמן להתכונן כמו שצריך. אנחנו מאוד רעבים לגביע וצריכים לעבוד קשה ולהגיע בטירוף למשחק".

האצטדיון ברמלה מכיל רק כ-2000 מקומות כאשר אתמול (שלישי) החלה מכירת הכרטיסים עבור אוהדי מכבי תל אביב. לקראת המשחק ברמלה ייני ניצל את ההזדמנות להחמיא לאוהדים שמלווים את הקבוצה במשחקי חוץ וליוו אותה גם ביום ראשון בחיפה: "האוהדים שלנו היו מדהימים גם בחיפה. לנו היה קר אז בטח גם להם היה מאוד קר למרות שהם בטח היו עם מעילים. הם עושים לנו תחושה מאוד טובה, אנחנו מגיעים למשחקי חוץ ומרגישים אווירה ביתית. במהלך משחק אנחנו קצת מרוכזים ולא שמים לב למתרחש ביציע, אך כאשר יש רגע של הפסקה במשחק אנחנו שומעים אותם וזה נותן לנו כוחות".