הקפטן ביטא את התחושות לאחר הניצחון אמש: "זה עושה טוב לקבוצה, לאוהדים ולמועדון"

ערב משמח מאוד ב'סמי עופר' הסתיים אמש עם ניצחון שלישי העונה של מכבי ת"א על מכבי חיפה. הצהובים גם מתחו את רצף המשחקים ללא הפסד מול הירוקים בכל המפעלים לתשעה, רצף שקרה רק פעם אחת בהיסטוריה. הדרך למספרים המרשימים האלו אתמול לא הייתה פשוטה כמי שסיכם המאמן פאקו אייסטאראן: "כשאתה מצליח לכבוש רק שער אחד ונותן ליריבה להגיע לכמה הזדמנויות בסיום עם תשעה או עשרה שחקנים זה קשה. זה היה קשה יותר משציפיתי כי אני חושב שהתחלנו את המחצית הראשונה טוב מאוד, היינו בשליטה על מה שקורה במגרש".

"היינו דומיננטיים אך זה היה עניין של להיות יותר מדויקים בשליש האחרון וזה היה נראה שאנחנו הולכים לנצח את המשחק. ההפתעה הייתה שכאשר הורחק להם שחקן התחלנו לשחק פחות טוב, איבדנו כדורים שלא היינו צריכים לאבד, שיחקנו לאט ולא מצאנו את הדרך. במחצית השנייה שינינו את המערך ואני חושב שהיו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות בחמש דקות הראשונות. הקבוצה לא הצליחה למצוא את הדרך להבקיע עד שמצאנו אותה לקראת הסיום ואני חושב שהיו לנו במחצית השנייה חמש או שש מצבים בטוחים לשער ולא הבקענו. זה חבל שבתשעה או עשרה שחקנים אתה נותן ליריבה להגיע להזדמנויות, זה דבר שלא היה צריך לקרות. הייתה לנו תשוקה להבקיע, אך עשינו כמה מתפרצות לא נכונות, איבדנו הרבה כדורים באגפים ואפשרנו להם לצאת למתפרצות".

https://www.youtube.com/watch?v=SGd7rMX4n8M&feature=youtu.be

מספר חזק נוסף הגיע בכך שלאחר תשע שנים שחונות ציינה מכבי ת"א עונה שנייה ברציפות עם ניצחון חוץ על מכבי חיפה. הקפטן שרן ייני תיאר לאתר הרשמי את המשמעות של הניצחון שהיה גם הראשון של הצהובים ב'סמי עופר': "כיף לעשות מסורת טובה למכבי תל אביב לנצח כאן במשחק חוץ אחרי שהתקשינו קצת בקרית אליעזר. זה עושה טוב לאוהדים, לקבוצה ולמועדון. אנחנו מאושרים". הביקור הקודם ב'סמי עופר' הסתיים עם שער דרמטי לחובת הצהובים שהפעם הצליחו לשמור על שער נקי בסיום: "אנחנו משתדלים ללמוד מטעויות ולהתקדם זה הדבר הכי חשוב וככה נוכל להתפתח ונבטיח יותר נקודות".

ייני המשיך את דברי מאמנו וסיפר על משחק מול תשעה או עשרה שחקנים של היריבה: "בדרך כלל כשיש פחות שחקנים אז הקבוצה השנייה מסתגרת וקצת יותר קשה לנהל את המשחק. במצבים כאלה אנו צריכים להיות יותר חכמים ולהבין מאיפה לתקוף ואני חושב שלרוב עשינו זאת טוב והגענו למספיק מצבים, חבל שלא הבקענו עוד". מכבי ת"א הגיעה למשחק אמש לאחר ששתי יריבותיה בצמרת הפסידו והקפטן הצהוב נשאל על ההשפעה שהייתה לכך לפני המשחק: "גם אם הם היו מנצחים או מסיימים בתיקו היינו צריכים לנצח. בכל מקרה היינו צריכים לנצח והתוכניות שלנו לא היו משתנות אז אנחנו עובדים ומגיעים למשחק באותה צורה".