חלוץ מכבי ת"א לא הסתיר את שמחתו אך הוסיף: "אני דורש מעצמי הרבה יותר"

אחד עשר חודשים לאחר השער האחרון שלו במדי מכבי ת"א ברק יצחקי שוב כבש ועשה זאת פעמיים. החלוץ שעזר למכבי ת"א לצלוח את סיבוב ח' בגביע המדינה עם ניצחון 1-4 על בית"ר ת"א רמלה תיאר את תחושותיו בסיום: "עברתי תקופה לא קלה, אני שמח שחזרתי וכמובן שהצלחתי להבקיע. בשביל זה אני משחק כדורגל ואין יותר כיף מזה". יצחקי כבש בשתי בעיטות מהאוויר והראה המון חדות בפעולות: "הכול עבודה קשה של הצוות הרפואי, הצוות המקצועי וגם החברים לקבוצה, כולנו עובדים קשה מאוד ביחד. זה לא פשוט לחוות את מה שחוויתי אך בעזרת עבודה קשה מאוד מלווה בהמון רצון ועבודה מנטלית עברתי את זה. אני שמח שעשיתי את זה וחזרתי לכבוש אבל אני עדיין דורש מעצמי הרבה יותר".

"אני חייב להיות יותר נייד במגרש, אך אלה דברים שיגיעו בהמשך, זה לא יקרה בבת אחת. אני צריך עוד דקות משחק, אך כרגע בכל הזדמנות אני לוקח בשמחה את הדקות שלי ומקווה שגם בליגה אני אחזור לשחק, זה הכי חשוב". החלוץ שכבש לראשונה מאז ה-9.2.14 שיחק 71 דקות, הרגיש נוח במגרש ולא חשב על הפציעה שעבר: "אני משתדל כמה שיותר להיכנס לתאקלים מה גם שבמשחק אתה לא חושב יותר מדי על מה שקורה איתך, אתה עסוק רק במה שקורה במגרש". יצחקי שיחק כמה משחקי גביע בעבר במדי מכבי ת"א ויודע כי המשימה ברמלה לא הייתה קלה: "אני שמח שעברנו את המשחק הזה בשלום כי למרות שזו קבוצה מהליגה השנייה זה היה משחק קשה מאוד בחוץ, אך ניצחנו ועברנו שלב ואני שמח מאוד על כך".

הבלם דור פרץ שהשלים תשעים דקות המשיך את דבריו על יצחקי על המשחק והבהיר כמה הקבוצה הגיעה מוכנה למשחק: "הגענו נחושים כמו תמיד במטרה לשחק את הכדורגל שלנו והראנו את מה שאנחנו יודעים. אולי היו רגעים של דאגה עבור הצופים לאחר השוויון, אך אנחנו נתנו את כל מה שיש לנו והאמנו בעצמנו מאוד. אני חושב שמה שהראנו על המגרש גם הספיק לנו וגם השאיר רושם טוב". מלבד העובדה ששיחק תשעים דקות פרץ גם נהנה מהאתגר שחווה במשחק כאשר תופקד בשתי עמדות שונות, בהגנה ובקישור: "בשבילי זו הייתה הרגשה נהדרת לשחק תשעים דקות במשחק גביע ראשון בבוגרים ולשחק בשתי עמדות שונות. אני שמח על התוצאה, מקווה שנמשיך ככה והלוואי שנמשיך כל הדרך בגביע".

כבר בשבת יחזרו הצהובים למעגל המשחקים בליגה כאשר יארחו בבלומפילד את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-18 של ליגת Winner. מגן הקבוצה עומרי בן הרוש לא מודאג מכך שלקבוצה אין הרבה זמן להתכונן למשחק שיהיה השלישי שלהם בשישה ימים: "היו לנו מספיק רצפים גדולים של משחקים, הרבה פעמים שיחקנו שניים או שלושה משחקים בשבוע ואנחנו כבר רגילים ומוכנים לזה". בן הרוש בטוח כי העובדה שהיריבה מדורגת במקום האחרון לא תשפיע על המשחק: "כמובן שאי אפשר לזלזל בשום קבוצה, גם לא בהפועל עכו. אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לעשות את המיטב שלנו, לשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים וכמובן לנצח. התגעגענו לנצח בבלומפילד".