לאחר הפוגה לא מתוכננת בשבת האחרונה כל קבוצות המחלקה מוכנות לחזור לשחק

לאחר השבת שעברה בה שיחקו רק קבוצת הנוער ונערים א', כל קבוצות המחלקה צפויות לחזור בשבת הקרובה למעגל המשחקים בליגות. מזג האוויר הסוער בסוף השבוע האחרון דחה את משחקיהן של קבוצות המחלקה מנערים ב' ועד קבוצות הטרומים. מי ששרדה את הגשם עם ניצחון ותמשיך במשחקיה בשבת הקרובה היא קבוצת הנוער של המועדון. מכבי ת"א 'שחר' תצא למשחק חוץ בנתניה אצל בית"ר טוברוק (12:00, שידור בספורט 5) ותקווה לסיים את הסיבוב הראשון של ליגת העל לנוער ברגל ימין. אגב, בהגרלת שמינית גמר גביע המדינה נקבע כי החניכים של זיו אריה יארחו את הפועל חיפה במשחק שייערך ב-14.2.

בצירוף מקרים מושלם גם קבוצת נערים א' של המועדון תסיים את הסיבוב הראשון שלה עם משחק חוץ בנתניה מול בית"ר טוברוק (09:00). החניכים של אליעזר בן אהרון המדורגים במקום השני בליגת נערים א' על ינסו לשמור על סיבוב נקי מהפסדים ואולי לכבוש מחדש את הפסגה. קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי ת"א 'אלי פוקס' תחזור למשחקי הליגה שלה עם מפגש ביתי בקרית שלום (08:30) מול עירוני בת ים. שתי קבוצות נערים ג' של המועדון יפגשו יריבות חיפאיות. מכבי ת"א 'אלדד' תתארח אצל מכבי חיפה נהלל (12:30) ונערים ג'2 תארח את בית"ר חיפה (קרית שלום סינטטי, 12:15).

הדרבי של השבת ייערך בקרית שלום (10:20) כאשר קבוצת ילדים א' דרום של מכבי תל אביב תארח את הפועל ת"א. לקבוצת ילדים א' צפון יחכה משחק חוץ קשה מול מכבי נתניה (שפירא 12:00). קבוצת ילדים ב' דרום תצא למשחק חוץ מול הפועל באר שבע במתחם האימונים רייסר (11:00) וילדים ב' צפון יארחו בהדר יוסף (10:15) את סקציה נס ציונה.