קבוצות הנוער ונערים א' יפתחו את הסיבוב השני, שאר הקבוצות ימשיכו במשחקי הסיבוב הראשון

עם תנופה גדולה בסיום הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער תחל בשבת מכבי ת"א 'שחר' את הסיבוב השני. הצהובים יתארחו במתחם הסופרלנד אצל הפועל ראשון לציון (10:45) וינסו לרשום ניצחון חמישי רצוף שישאיר את הפער בפסגה לפחות על שבע נקודות. מכבי ת"א 'עודד', קבוצת נערים א' של המועדון תצא גם היא למשחק חוץ כאשר תתארח במגרש הסינטטי של מכבי פ"ת (12:45). גם עבור החניכים של אליעזר בן אהרון זה יהיה המשחק הראשון של הסיבוב השני בליגה לאחר שאת הראשון הם סיימו במקום השני במרחק נקודה מהפסגה.

מצב דומה בטבלה יש לקבוצת נערים ב' של מכבי ת"א שתתארח בשבת אצל המקבילה של בית"ר ירושלים (בית וגן, 10:30). לחניכים של שלומי מיטלקה מאזן מצוין של 11 ניצחונות, תיקו והפסד אחד, אך בכל זאת הם בפיגור נקודה מהמוליכה, מכבי פ"ת. קבוצת נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' המוליכה את הטבלה שלה תארח את הפועל קרית אונו במגרש הסינטטי בקרית שלום (10:15). הקבוצה השנייה של מכבי ת"א בשנתון 2000, נערים ג'2, תגיע לקיבוץ ברקאי לפגוש את מכבי המקומית (14:30).

לקבוצת ילדים א' דרום יחכה משחק חוץ קשה מול הפועל פ"ת (מושבה סינטטי, 10:30) כאשר ילדים א' צפון יארחו בקרית שלום את הפועל רעננה (08:30). קבוצת ילדים ב' צפון תתארח במודיעין (10:30) אצל עירוני המקומית וקבוצת ילדים ב' דרום תארח את הפועל ראשון לציון (קרית שלום סינטטי, 12:00).