הקשר שכבש שער נפלא לא יצא מגדרו: "זה היה שער נחמד, העיקר הנקודות"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את אימון השחרור ומחר ייזכו השחקנים למנוחה לקראת משחק הגביע מול הפועל אשקלון ביום שלישי. בקבוצה היו מודעים לבצורת הארוכה במגרש הי"א באשדוד אבל לא נתנו לזה להפריע יותר מידי: "מה שהיה היה", הסביר המאמן פאקו אייסטאראן, "אמרו לי את זה במהלך השבוע אבל אני לא מאמין בנבואות רעות, העתיד תלוי במה שנעשה בהווה. השחקנים הגיעו מאד חדים ומפוקסים ובידיעה שצפוי משחק קשה והצליחו להביא את הנקודות. לא דיברתי עם ערן זהבי וטל בן חיים על עניין הצהובים לפני המשחק כי זה היה משחק חשוב מאד עבורנו במגרש קשה. ידענו שאנחנו לוקחים סיכון באובדן של שחקן, אבל יש לנו סגל מספיק טוב בשביל להתמודד גם עם זה".

במועדון קיים סיפוק רב מכך שהקבוצה לא ספגה מפתיחת הסיבוב השני וכבר אוחזת במאזן שיא למועדון של 624 דקות ללא ספיגה. פאקו ניסה להסביר את השינוי: "בתחילת העונה דיברתם על החולשה של משחק ההגנה שלנו ואני חושב שהיום קו ההגנה יותר קרוב לקישור, הקבוצה לוחצת טוב יותר וכולם מרוכזים יותר ברצון לא לספוג. אני עדיין אעדיף לספוג אבל גם לכבוש הרבה יותר מאשר לנצח בתוצאה מינימאלית, אבל כרגע אנחנו לא כובשים מספיק ובמצב כזה עדיף שלא לספוג. אני מאמין שגם זה עוד ישתנה ונמצא את האיזון לכבוש יותר בהמשך העונה".

https://www.youtube.com/watch?v=UOI5jwA3too&feature=youtu.be

לקראת משחק הגביע הקרוב, פאקו כבר מתכונן ליריבה: "היינו ביום שישי במשחק הליגה של אשקלון ואנחנו יודעים שזאת קבוצה טובה. הם הקשו מאד על בית"ר וגם ניצחו את המשחק, אז נצטרך להגיע במוכנות המנטאלית המתאימה כדי להעפיל לסיבוב הבא. יש להם כמה שחקנים שכבר צברו הרבה ניסיון בליגה הבכירה ויש להם חומר שחקנים שלא נופל מקבוצות גם בליגת המשנה".

ניקולה מיטרוביץ' כבש את שער הניצחון שככל הנראה יתפוס מקום של כבוד ברשימת השערים היפים של העונה. הקשר סיפר: "זה היה גול נחמד, אבל הכי חשוב שניצחנו את המשחק ולקחנו שלוש נקודות במגרש מאד קשה. בעונה שעברה לא ניצחנו פה בליגה, הודחנו בגביע וזה המשיך ארבע וחצי שנים שהקבוצה לא ניצחה פה, אז אני שמח שזה קרה. אני חושב שהמגרש פה יחסית קטן יותר והיום גם לא היתה לנו את התמיכה של הקהל, אבל בכל זאת ניהול המשחק שלנו היה טוב והצלחנו לעשות עבודה טובה".

דן איינבינדר סופר כבש משחק שלישי ברציפות בו הוא לא מחמיץ דקה ונראה שהוא חזר לעניינים אחרי הפציעה שהשביתה אותו בחצי הראשון של העונה: "הייתי פצוע הרבה זמן, חזרתי מהפציעה וכל מה שרציתי זה את האמון של המאמן. כרגע זה נראה טוב, אני מנסה להחזיר לו על המגרש ומקווה שתהיה לכך המשכיות. ידענו את הסטטיסטיקה לקראת המשחק וידענו שיהיה לא פשוט, בטח אחרי שבשנה שעברה הודחנו פה מהגביע, אז אני שמח שעשינו ניצחון חשוב והצלחנו לתקן את זה".