כל קבוצות מחלקת הנוער ניצחו אתמול ועברו שלב בגביע המדינה

מהגדולים לקטנים, קבוצת הנוער פתחה שבת של משחקי גביע במחלקת הנוער עם ניצחון 0-2 על הפועל ירושלים. אחריה בסדר הקבוצות מגיעה מכבי ת"א 'עודד' שנתקלה במשוכה קשה מאוד בשמינית גמר גביע המדינה לנערים א'. החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר התארחו אצל יריבתן לצמרת בליגה, מכבי פתח תקווה ועלו ליתרון במחצית השנייה משער של עומר לקאו. המארחים השוו לקראת הסיום וכפו הארכה ממנה יצאו הצהובים עם רגלם על העליונה, הרגל של אור דסה שהכריע את המשחק שבע דקות לסיום.

קבוצת נערים ב' הייתה צריכה להזיע אפילו יותר כאשר המשחק שלה מול הפועל רמת גן הגיע לדו קרב מהנקודה הלבנה. בתום הזמן החוקי וההארכה לוח התוצאות הראה על 2-2 כאשר ירין שרעבי ודסלין בלאצ'או כבשו לזכות מכבי ת"א 'אלי פוקס'. בדו קרב מהנקודה החניכים של שלומי מיטלקה ניצחו 3-4 לאחר שהמארחים החמיצו את הבעיטה האחרונה שלהם ושלחו את הצהובים לחגוג. מכבי ת"א 'אלדד' עברה את המשחק שלה בשלב שמינית גמר גביע המדינה לנערים ג' עם פחות מתח. החניכים של אייל צחי חזרו מהשרון עם ניצחון 0-6 על מכבי כפר יונה. לאון גרדשוב ורותם זיו כבשו צמד כל אחד, אדיר חרדון ורז הדר הוסיפו.

קבוצת נערים ג'2 של המועדון לקחה דוגמה, ניצחה את המשחק שלה נגד הפועל נצרת עילית באותה תוצאה ועלתה גם היא לרבע גמר גביע המדינה לנערים ג'. ים בן יהודה (צמד), אייל חן, גיא בן הרוש, ארי יצחק ורון רחימי כבשו לזכות נערים ג'2. גם השלב הבא של גביע המדינה לילדים א' יכיל בתוכו שתי קבוצות של מכבי תל אביב. קבוצת ילדים א' דרום חתמה את המקום שלה בשמינית הגמר לאחר ניצחון 0-7 על מכבי עמק חפר. טל יגודייב (צמד), אושר דווידה, דוד דגו, עמרי רם, גיל בן שלוש, ובר כהן. קבוצת ילדים א' צפון עשתה זאת עם ניצחון 0-1 קטן בחוץ על מכבי הרצליה משער של אסף הרשקו.

משחק נוסף שהיה אמור להיערך בהרצליה, זה של קבוצת ילדים ב' צפון לא עמד בפני נזקי מזג האוויר ונדחה למועד אחר. קבוצת ילדים ב' דרום לא הייתה תלויה בחסדי מזג האוויר והתקדמה לשלב הבא לאחר ניצחון 0-5 על הפועל מטה אשר. קבוצות נוספות של המחלקה שניצחו אתמול ועברו שלב הן קבוצות דרום וצפון של ילדים ג' וטרום א'.