שלושה שערים במחצית הראשונה הספיקו לניצחון ביתי על האחרונה

יותר מחודשיים עברו מאז מכבי ת"א טעמה את הטעם הכל כך אהוב של ניצחון בבלומפילד. היום הזכירו השחקנים ליותר מ-11 אלף צופים את התחושה עם ניצחון משכנע על הפועל עכו. כבר מהדקה הראשונה והפנדל של זהבי הבהירה מכבי ת"א כי רק תוצאה אחת אפשרית מבחינתה. בן חיים ובן בסט בבעיטה מוצלחת נוספת מהנקודה קבעו את התוצאה הסופית כבר במחצית הראשונה.

Zahavi

דקה על השעון והצהובים כבר מצאו את הרשת לאחר שנגיעת יד של יובאנוביץ' סידרה לזהבי שער מהנקודה. פיו פיו מספר 18 העונה בליגה. הפתיחה החזקה רק הגבירה את התיאבון של מכבי ת"א והבא בתור להשביע את הרעב הצהוב היה טל בן חיים. מסירה מצוינת של אלברמן בדקה ה-25 פתחה את הדרך לפריצת יחיד של החלוץ שכבש עם בעיטה מסובבת לפינה. תשע דקות חלפו ופנדל נוסף נפסק לטובת הצהובים וערן זהבי השאיר הפעם את הכבוד לעדן בן בסט שכבש את החמישי שלו העונה.

Ben Basat

הרגע המשמעותי הראשון במחצית השנייה היה כניסתו של ברק יצחקי לדקות ראשונות בליגה מאז ה-23.2.14. החלוץ שכבש צמד בגביע באמצע השבוע לא בזבז זמן ושלח טיל ראשון אותו גורש הצליח להדוף. מיד לאחר מכן גם בן חיים ניסה את מזלו עם בעיטה שכמעט הפתיעה את השוער האורח שהציל ברגע האחרון. הדקות הטובות של הצהובים נמשכו וגם ראדי בחן את גורש עם בעיטה שטוחה וחזקה. למרות המשך השליטה הצהובה המחצית השנייה נותרה נטולת שערים כאשר התוצאה הסופית נקבעה כבר במחצית הראשונה והצהובים חגגו ניצחון ביתי נוסף. פער מהנקודה מהמקום הראשון נשמר, שבוע לפני משחק חוץ באשדוד ושבועיים לפני המשחק הביתי הבא – הדרבי מול הפועל ת"א.