חלוץ מכבי ת"א שבישל לזהבי היה מאוכזב מהשוויון של ק"ש, אך הוסיף: "נחזור לבלומפילד כדי לסיים את העבודה"

החצי הראשון של רבע גמר גביע המדינה הסתיים אמש בקרית שמונה בצורה מעט מאכזבת, אך גם עם סיבות לאופטימיות לקראת הגומלין. "הגישה היום הייתה באמת טובה, כל השחקנים נתנו מעצמם מאה אחוז" אמר חלוץ מכבי ת"א ברק בדש בסיום התיקו 1-1 אמש. בדש בישל את השער היחיד של הצהובים לזהבי, אך ראה את המארחים משווים בשניות הסיום: "כמובן שזה מבאס לקבל גול דקה לסיום המשחק, אבל יש עוד משחק בבלומפילד ואני בטוח שיהיה משחק שונה. נגיע כדי לסיים את העבודה".

https://www.youtube.com/watch?v=d3TH7ZAwBuI

החלוץ שעלה לשחק עם מסכה המגינה על אפו, זכר לשער שכבש במשחק האחרון נגד ק"ש בליגה ניסה לנתח את השתלשלות האירועים במחצית השנייה: "הם תקפו עם הרבה שחקנים ולא הצלחנו ללחוץ אותם קדימה והם שיחקו על כדורים ארוכים והיה לנו קשה מאוד. המגרש פה קשה מאוד וקריית שמונה חזקה מאוד אך היום זו רק מחצית אחת".

MACCABI

בדש סבור כי למכבי הגיע אתמול יותר מתיקו אך החלוץ ממשיך ומסתכל קדימה לעבר הגומלין בשבוע הבא: "זה היה צריך להיגמר בניצחון ולא בתיקו, אך אני חושב שגם 1-1 במגרש חוץ זו תוצאה טובה. בבלומפילד זה יהיה סיפור שונה ונקווה לסיים שם את העבודה".

FANS

מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטאראן ניתח את המשחק מהזווית שלו: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה וגם בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה. אחרי שגילי ורמוט נפצע ויצא איבדנו כדורים באמצע והם התחילו לתקוף והחזיקו בכדור ולכן אנחנו הלכנו אחורה". בשבת תחזור מכבי ת"א למשחקי הליגה עם מפגש ביתי מול בני סכנין: "אני לא חושב שתוצאת המשחק הנוכחי תשפיע על המשחק שלנו בשבת בליגה. מדובר במשחק אחר לגמרי".