קשר מכבי מוכן למפגש הראשון הערב (19:30) מול עירוני ק"ש ברבע גמר הגביע: "רוצים להציג את המשחק הטוב ביותר שלנו" 

מכבי תל אביב תעשה היום את דרכה צפונה לקראת המפגש ההראשון ברבע גמר גביע המדינה נגד עירוני קריית שמונה. אחד מהשחקנים שמכיר היטב את המגרש הקשה בקריית שמונה הוא קשרה לשעבר ומי שלובש היום את המדים הצהובים, דן איינבינדר. "קריית שמונה תמיד אוהבת לשחק בבית מול כל קבוצה", מספר איינבינדר, "היא מרגישה שם יותר נוח. אני חושב שברגע שנגיע לכל מגרש גם אם זה לקריית שמונה אנחנו די פייבוריטים ואנחנו רוצים לבוא ולהציג את המשחק הטוב שלנו בלי להתייחס ליריבה יותר מידי לבוא לעשות את העבודה שלנו ולנצח".

https://www.youtube.com/watch?v=6YnB3Thmt3I

הצהובים כבר פגשו העונה פעמיים את הקבוצה הצפונית ואיינבינדר מאמין שהמפגשים הקודמים לימדו אותו ואת חבריו הרבה בנוגע ליכולת של היריבה: "אני בטוח שלמאמן יהיו מסקנות. אנחנו למדנו טוב את קריית שמונה ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג תוצאה טובה בשבילנו. חוץ מזה שמזג האויר יהיה יותר נוח והמגרש יהיה יותר נוח לשחק. אנחנו קבוצה טכנית שמאוד אוהבת לשחק אז זיהיה לנו יותר טוב".

Vermouth

עברו עשר שנים מאז הפעם האחרונה שהצהובים היו במעמד רבע הגמר בגביע המדינה, כשהמטרה היא ברורה, להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לגומלין שיערך בעוד שבוע בבלומפילד.  "אנחנו באים ומתייחסים בעיקר למשחק הערב.  אנחנו רוצים לבוא ולהציג את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להשיג את התוצאה הכי טובה שאנחנו יכולים. כשתוצאה הכי טובה בשבילנו היא לנצח בכל מגרש בכל מפעל ובכל משחק", הבהיר הקשר.

"בטוח שהמפעל חשוב לאוהדים ולנו", הודה איינבינדר, "לכן אנחנו מתכוננים למשחק. זה משחק מאוד קשה. היא קבוצה טובה, אבל אנחנו באים ורוצים לנצח".