בלם מכבי ת"א דיבר לאתר הרשמי לקראת המשחק היום: "לא יהיה קל כמו בכל העונה"

את משחק הבכורה שלו במכבי תל אביב ערך איתן טיבי במפגש חוץ מול מכבי נתניה. ביום ראשון הקרוב (אצטדיון נתניה, 20:55) הבלם יגיע למשחק נוסף מול הקבוצה מהעיר היהלומים שנמצאת בכושר טוב: "זה לא יהיה קל כמו בכל העונה הזו כשהיו לנו משחקים לא קלים. במחזורים האחרונים מכבי נתניה מראה את האיכויות שלה והיא השתפרה מאוד. למרות זאת כמו שאנחנו מגיעים לרוב המשחקים אנחנו מפוקסים אך ורק בעצמנו ויש לנו מטרה לבוא ולנצח".

https://www.youtube.com/watch?v=_akbTEDQSZU

מכבי ת"א כבר שיחקה ארבעה משחקי ליגה העונה באצטדיון נתניה וגם הפעם היא צפויה לעשות זאת עם כמות קהל גדולה: "אני מקווה שכמה שיותר יגיעו, זה יהיה יותר טוב. אנחנו תמיד מרגישים שמשחק חוץ הוא כמו משחק ביתי. זה מה שהקהל שלנו גורם לי לנו להרגיש וזה חשוב מאוד מבחינתנו. הקהל הוא דבר מדהים במכבי תל אביב והתמיכה של הקהל בדרבי הייתה מדהימה, אך זה לא משהו שאני מופתע ממנו. בכל שלוש השנים שלי במכבי תל אביב אני מרגיש את זה ממשחק למשחק וזה רק מתעצם. אני שמח שניתנה לי הזכות להיות במועדון הזה וגם לצד קהל כזה מדהים".

מבחינה מקצועית הבלם מדגיש כי הצהובים לא מסתנוורים מהמשחק האחרון: "מה שהיה בדרבי שייך לעבר. יש לנו דרך ארוכה והמטרה שלנו היא לקחת אליפות בעונה הזו, לשמר את מה שעשינו, לשמור על רצף הניצחונות שלנו וכמו כל משחק לנצח". אי אפשר גם בלי כמה מילים על הרכש של מכבי בחלון ההעברות איתו טיבי כבר הספיק להתאמן בימים האחרונים: "גילי שחקן מצוין, שחקן עם איכויות מיוחדות ואני שמח שהוא משחק בצד שלנו. אני מאמין שהוא יתרום לנו הרבה ואני מאחל לו המון בהצלחה".