לקראת סכנין בשבת מבהיר הבלם כי הצהובים מאמינים בעצמם: "לפעמים הולך יותר ולפעמים פחות, אך יש לנו דרך"

למרות העובדה שמכבי תל אביב עדיין בראש הטבלה בקבוצה מחכים לחזור למסלול הניצחונות בליגה לאחר שלושה משחקים. לאחר התיקו אמש במשחק הגביע בק"ש הצהובים כבר חזרו לאימונים לקראת משחק הליגה הקרוב. הצהובים יארחו בשבת הקרובה (בלומפילד, 19:20) את בני סכנין, משחק בעל חשיבות גבוהה ביותר כפי שמבהיר הבלם איתן טיבי בראיון לאתר הרשמי: "יש לנו בשבת משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לעבור אותו עם אופי ויש לקבוצה הזו אופי. הוכחנו זאת במהלך העונה הזו וגם בעונות הקודמות ואין לי ספק שנראה את האופי הזה גם בשבת".

https://www.youtube.com/watch?v=wyoVrq2Cwjc

התקופה האחרונה לא האירה פנים למכבי תל אביב, אך טיבי מבהיר כי בקבוצה לא נותנים לזה להשפיע: "בתוכנו השחקנים כל אחד מאוד מאמין בשני וזה דבר חשוב מאוד למועדון כדורגל ובמיוחד לנו בסיטואציה בה אנחנו נמצאים. אני חושב שאנשים קצת הלכו רחוק מדי עם כל מה שקורה היום במכבי ויותר מדי מנסים לצאת בכותרות נגד המועדון ונגד הקבוצה".

Peretz

"מכבי תל אביב זה מועדון חזק שיודע להתמודד עם הדברים האלה וזה לא יזיז לו מה אנשים מבחוץ אומרים. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומה אנחנו נותנים במגרש. לפעמים הולך יותר ולפעמים פחות אבל יש לנו דרך והדרך זו לא תשתנה, לא משנה מה אנשים יגידו ואיך ידברו. זה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו".

Tibi

כולל המשחק אמש בגביע שלושה מארבעת המשחקים האחרונים בהם מכבי לא ניצחה היו מחוץ לבית. בשבת יחזרו הצהובים לאווירה החמה בבלומפילד: "אין ספק שהקהל שלנו זה הדבר החשוב ביותר עבורנו, אנחנו תמיד צריכים אותו והוא תמיד לצידנו גם ברגעים קשים. הקהל עד היום לא אכזב אותנו ואני מאמין שגם במשחק הקרוב הוא ייתן את התצוגה שהוא רגיל לתת".