מאמן מכבי ת"א התייחס במסיבת העיתונאים לאירועי המשחק האחרון. אלברמן לקראת הפועל חיפה: "ממשיכים בדרך שלנו"

מכבי תל אביב תצא ביום שבת למשחק חוץ באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה כשהמטרה של הקבוצה ברורה – לחזור למסלול הניצחונות. במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק דיברו המאמן פאקו אייסטאראן והקשר גל אלברמן. פאקו התייחס לשינויים בעמדת המאמן בשורות היריבה מחיפה, כשטל בנין יערוך את הבכורה שלו על הקווים בהפועל חיפה העונה: "אני לא חושב על זה יותר מידי כי זה לא משהו שבשליטה שלי. אני מתמקד במה שאני יכול לשלוט וזה בקבוצה שלי. אני חושב שהפועל חיפה זו קבוצה שיודעת לטפל בכדור יפה, אבל לא הצליחה כל הזמן להשיג את התוצאות הרצויות".

אגב, מכירת הכרטיסים למשחק עדיין בעיצומה כמו גם הטענת המנויים למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה. לבעלי המנויים שלמכבי נותר יום אחד בלבד כדי להטעין את המנוי ולהבטיח את מקומם באצטדיון כאשר שתי המוליכות בליגה ייפגשו לעוד משחק מסקרן בגביע. לכל הפרטים לחצו כאן.

"אני חושב שהציפיות תואמות את המועדון" ענה המאמן על השאלה האם מצפים ממכבי יותר מידי. "במכבי מצפים בכל עונה להיות מועמדת לזכייה בתארים. אני לא חושב שיש חוסר התאמה בין רמת הציפיות שיש מאיתנו ובין מה שהמועדון מציב בפני". גל אלברמן הוסיף: "עלינו מהרגע הראשון במשחק האחרון כדי לנצח כמו בכל משחק באה יריבה עם איכויות שהקשתה עלינו. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. אנחנו בריצה טובה בחודשים האחרונים ואנחנו נמשיך כך. ב-12 משחקים האחרונים ניצחנו בתשעה משחקים וזה קצב טוב של צבירת נקודות".

https://www.youtube.com/watch?v=RVYg3LzVpqM

"אני מעוניין להבהיר משהו בנושא ההתנצלות של השופט בנושא בסיום המשחק", אמר אייסטאראן, "אני חושב שאיבדנו קצת את הצפון. שופטים טועים, שחקנים טועים ומאמנים טועים אבל אנחנו לא צריכים להתנצל על כל טעות. כי אם נתנצל על טעות אחת נצטרך להתנצל על כל הטעויות. אני לא שמעתי שום התנצלות על מה שנראה כמו פנדל שהיה על ערן זהבי במחצית הראשונה. שמעתי התנצלות רק על מה שאולי היה נראה כמו פנדל. אולי השופט ראה פנדל ואולי קרית שמונה ראתה פנדל ואני אולי לא ראיתי פנדל. אם זה היה פנדל אז מה אנחנו צריכים לעשות עם הקרנות? כי לפעמים אני חושב שאולי עדיף לוותר על הקרנות כי הסיכוי לכבוש מהם הוא קטן. אבל משחקים על פי חוקת המשחק ואין חוקים שונים למצבים נייחים או למשחק רגיל".

פאקו המשיך: "ישנה עוד נקודה שחשוב לי להבהיר. לא שמעתי דבר על השוער של הפועל ב"ש שיצא שני מטר מקו השער לפני שערן זהבי בעט את הפנדל. לא שמעתי גם דבר על השוער של הפועל תל אביב שעצר את הכדור ביד מחוץ לרחבה ואמור היה להיות מורחק וזה דבר אחד ועוד דבר. הטענה הרווחת היא שאנחנו זכינו, אבל זה כדורגל ובכדורגל הכול בסופו של דבר מתאזן. לפעמים אתה מקופח ולפעמים אתה נהנה, אבל זו העבודה של השופט ואנחנו צריכים לכבד את החוקים. אני בטח לא חושב שהשופטים אמורים להתנצל על טעות שהם עושים אחרת יהיו ראיונות ארוכים בסיום משחקים. ברגע שכל שופט התנצל על טעויות בסיום לא יהיה זמן לשום דבר אחר".

"נקודה נוספת היא שיש טענות כאילו קריית שמונה קופחה ומכבי תל אביב הרוויחה. הרוויחה? כבר הספיקו לשכוח שאנחנו משחקים עם ארבע נקודות פחות מבחינה טכנית, משחק אחד שלא ניתנו עבורו נקודות. בנוסף להפחתה של נקודה אחת, ועוד על משהו שכלל לא היה בשליטתנו. אנחנו משחקים כביכול עם מגבלה כאשר בהתאם לרמתך נקבעת לך המגבלה. השנה אנחנו נשחק עם מגבלה של משחק אחד פחות. אנשים אומרים שאנחנו הרווחנו? הרווחנו מה בדיוק? אנחנו נפגענו ונפגענו קשה בעקבות ההחלטה הזאת הפחיתו לנו נקודה עבור משהו שלא היה בשליטתנו. אז אני לא רוצה לשמוע יותר ש- 'אנחנו הרווחנו' או 'מסכנה קריית שמונה שקופחה'. אנחנו נפגענו קשה השנה. היה לי קשה להאמין למה שאמרו לי בסיום המשחק שהשופט התנצל. שאלתי 'על מה בדיוק?'.