מכבי ערכה מסיבת עיתונאים לקראת מכבי נתניה. ראדי: "יש לנו יעדים שאנחנו צריכים לעמוד בהם"

ביום ראשון הקרוב תפגוש מכבי תל אביב את מכבי נתניה (נתניה, 20:55) ולקראת המפגש ערכה מסיבת עיתונאים שעסקה גם בהצטרפותו של גילי ורמוט לקבוצה. המאמן פאקו אייסטאראן התייחס לצירופו של ורמוט ואמר: "הוא כאן כי הוא טוב למכבי ואנחנו מצפים שהוא יוסיף לקבוצה ולסגל. ידעתי על המעבר אתמול, אני מכיר אותו כשחקן וראיתי אותו משחק במועדון הקודם שלו ובנבחרת, יש לו את האיכויות ואת השאיפות להיות כאן והוא טוב לעתיד של המועדון. לפעמים כששחקן רוצה להתקדם ולהשתפר בכדורגל זו החלטה שצריך לקחת, אני רוצה להדגיש את המחויבות של בן רייכרט ושון גולדברג, היינו מרוצים משניהם אבל הם לא היו מקבלים הרבה הזדמנויות השנה ולכן עכשיו הם יוכלו לשחק יותר כי יש להם הרבה איכויות".

לגבי שילובו של הרכש החדש אמר: "שמות לא עושים כדורגל, הוא יצטרך להראות מהיום מי הוא ולא נתבסס על מה שעשה עד עכשיו, החתמנו אותו על סמך מה שאנחנו חושבים שהוא יוכל לתת לנו. דיברתי איתו אתמול בטלפון והיום פנים מול פנים, הוא רוצה להתקדם, כמו שפרננדו טורס שיחק באתלטיקו מדריד והיה שם מצוין ולא היה לו לחץ אבל הוא רצה להתקדם אז הוא עבר לליברפול. לורמוט נוח עם ההחלטה שקיבל והוא יהיה שחקן נוסף בקבוצה כי יש פה תחרות גדולה והוא יצטרך להוכיח את עצמו".

https://www.youtube.com/watch?v=mIwXQV9a51g

לגבי שילובו מול מכבי נתניה אמר: "אני עוקב אחרי האימונים ונראה מי ישחק נגד נתניה. כשאתה מחתים שחקן בן 29 זה להווה. בולנסיה החתמנו את קרבוני שהיה בן 34 והוא נשאר עד גיל 41, מה שחשוב זה ההתנהלות והמשחק כי כשאתה בא למכבי אתה חייב להבין שרמת השחקנים גבוהה ואתה צריך להתחרות כדי להיות בהרכב ואפילו בסגל, זו הדרך להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו- לזכות בשלושת התארים".

מהראן ראדי התייחס גם הוא לצירופו של ורמוט ואמר: "חיבקתי אותו ואיחלתי לו בהצלחה ומאמין שכך עשו כל השאר, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בכדורגל הישראלי ואני מאחל לו הצלחה. המאמן קובע סטנדרטים כדי להיות בהרכב וזה לגבי כל שחקן, כל אחד יכול להיות בסגל, בהרכב או מחוץ לסגל, זו הפילוסופיה של המאמן ואנחנו מתמודדים עם זה. התפקיד שלנו הוא לתת מאה אחוז וההחלטה המקצועית היא של המאמן. 24 השחקנים פה רוצים לפתוח ולשחק בכל משחק כי יש כאן את השחקנים הכי טובים בכדורגל הישראלי".

לגבי מצב הקבוצה העונה אמר: "קבוצה לא יכולה לתת כל הזמן הצגות, יש יריבות עם מטרות משלהן. אני לא חושב ששחקן אחד יכול לשנות לגמרי את הקבוצה אבל הוא ייתן את התוספת שלו".

לגבי המשך הקריירה שלו במכבי אמר: "יש לי אופציה לשנה הבאה, אני שמח פה ובטוח שמעריכים אותי. לא רוצה להתעסק בעתיד כי יש לנו יעדים שאנחנו צריכים לעמוד בהם. החילוף שלי בדרבי היתה החלטה מקצועית, המאמן אמר לי ששיחקתי די טוב וקיבלתי את החילוף כמקצוען, אמנם כעסתי אבל אני מקבל כל החלטה של המאמן ותמיד צריך לקחת את הדבר החיובי. אני מנסה להוכיח למאמן שמגיע לי לשחק, לא חשבתי שיהיו עוד סיטואציות שיחשלו אותי אבל אני מתחזק כל פעם ומרגיש שהעוצמות שלי מתגברות, אני אדם חיובי ומנסה למצוא את החיובי בכל מצב, אני מקווה להמשיך בדרך הזו ומקווה שנישאר במקום הראשון ונצליח בגביע".

לגבי החגיגות שלו אחרי השער בדרבי אמר: "רצתי בצורה ספונטנית, אני שומע את האהדה והאהבה שאני מקבל ומנסה להחזיר לאוהדים על המגרש. בכל הזדמנות, גם כשהייתי על הספסל קיבלתי הרבה אהבה מהאוהדים ומזמן הפסקתי לשמוע את הדברים הפחות טובים. אני בטוח ש 99% חושבים שצריך להתעסק בכדורגל ולתמוך בכל שחקן בלי קשר מאיפה הוא בא, מה שמשנה זה מה הוא נותן במגרש.

לגבי המשחק אמר: "נתניה עם מאמן חדש ומצוין שהוכיח את עצמו ויהיה לנו קשה מאוד, כל קבוצה שתשחק נגד מכבי מתאימה את עצמה למכבי ויהיה מעניין, אבל אנחנו צריכים לעסוק בעצמנו ומקווה שידינו תהיה על העליונה".