הקפטן חגג את הניצחון בדרבי: "כועסים על עצמנו שלא הבקענו יותר שערים"

בוקר אחרי הניצחון בדרבי התל אביבי בקבוצה היו מסופקים מהניצחון, אך לא פחות מזה מהעובדה כי הדרבי עבר בצורה חלקה. פאקו אייסטאראן נשמע מרוצה: "בעיקר בגלל הניצחון שחשוב למועדון, לאוהדים ולמצב שלנו בטבלה", הסביר המאמן. "אני מרוצה מאיך שנראנו בעשרים וחמש, אולי שלושים הדקות הראשונות של המשחק וכך מכבי צריכה להיראות גם בהמשך. היינו קצת חסרי סבלנות ליד השער, היינו להוטים לכבוש במיוחד בדקות הראשונות של המחצית השנייה עם שני מצבים טובים וזה גרם לנו לאבד את המערך שלנו. במחצית החלטתי להוריד את ראדי, למרות שזאת לא היתה החלטה קלה כי היה לו משחק טוב, אבל חשבתי שיש לנו צורך בשינוי המערך, הצבה של שחקן בין הבלמים לקישור ושילוב של חלוץ שישחק לפני השלישייה הקדמית".

https://www.youtube.com/watch?v=BgAMWyxLPx4

המאמן המשיך: "בשביל לזכות בתארים צריך לייצר עקביות והכוונה במילה עקביות היא להמשיך לשחק באותה הרמה שאתה צריך בשביל לזכות באליפות. קרית שמונה ובאר שבע הראו עד כה שהן יודעות לנצח משחקים ולכן אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוריד קצב. בעשרת המשחקים האחרונים ניצחנו שמונה וסיימו את השניים הנוספים בתיקו, אז אני חושב שאנחנו בתקופה טובה ונצטרך להבטיח שנמשיך לשחק כך. חשוב שנמשיך לשלוט במשחק, להיות סבלניים, לשמור על העמדות וההזדמנויות יגיעו. כל עוד נמשיך לכבוש, גם ערן ימשיך לכבוש כי זה כמו אוויר בשבילו, אז אני מאמין שגם ערן יחזור לכבוש וכמו כל המשחק שלנו, גם במקרה של ערן נצטרך להיות סבלניים".

קפטן הקבוצה שרן ייני ניסה לנתח את ההתמודדות: "היה לי משחק טוב בעיקר ההגנה, בכל הנוגע להתקפה אני לא חושב שהמשחק שלי היה טוב מספיק. לא היה קל, במחצית הראשונה שלטנו במשחק וזה היה קצת יותר נוח, אבל בשנייה המשחק היה מצד לצד וזה לא דבר קל להגנה. הרגשנו טוב במשחק, הגענו לכמה מצבים ואפילו הגיעה לנו שריקה או שתיים, אבל השופט עשה עבודה טובה, הרגיע את המשחק ושלף צהובים בזמן. אנחנו לא מרגישים קל באמצע המשחק, אנחנו עובדים קשה כדי שיראה לכם קל. אני בטוח בקבוצה שלנו, אני בטוח בהתקדמות שלנו, אני בטוח ביכולת שלנו ואחרי משחק כזה אנחנו אפילו כועסים על עצמנו שלא הבקענו יותר שערים ושלא שלטנו לאורך כל המשחק, אז זה מראה כמה אנחנו רוצים להתפתח".

ניקולה מיטרוביץ' שכבש שבוע שני ברציפות וכבר הספיק לחוות כמה דרבים בישראל נשאל האם זה היה הדרבי הקל שבהם: "אני ממש לא מסכים עם זה, כל משחקי הדרבי הם אמוציונאליים עבור השחקנים והאוהדים, הפועל קבוצה טובה אבל הראנו שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה. זה השער הראשון שלי בדרבי ואני מאושר מזה, אבל אני מאושר בעיקר בגלל הניצחון ושלוש הנקודות. אני מרגיש את האהבה של האוהדים ויכול להגיד שאני מאד אוהב להיות כאן, עד עכשיו זה נראה טוב אבל אם זאת העונה הכי טובה שלי בקריירה נוכל להחליט רק בסיום העונה".

דור פרץ שפתח בהרכב לראשונה במשחק דרבי לא הצליח להסתיר את ההתרגשות: "הרבה רגשות, כילד הייתי רואה את הדרבי מהיציעים, חולם על הרגע הזה ואני מאד שמח מזה. כרגיל, ראינו את ההרכב על הלוח וזה לא דבר מובן מאליו שאני בסגל או אפילו בהרכב, אני מעריך את זה מאד ועושה את המיטב שלי. ראיתי שחקנים בעבר ואני רואה את אחי, הכל פתוח, אני אחיה את היום והעתיד עוד רחוק. אני אמשיך לעבוד קשה, אקבל את השבחים מהמאמן ומכם בשמחה ואמשיך לעבוד בשביל להוכיח את עצמי".