שתי קבוצות נערים ג' העפילו לחצי גמר הגביע בשבת בה גם מזג האוויר בלט

קבוצת הנוער עברה בהצלחה את שלב שמינית הגמר שלה, אך מי שתצטרך לחכות עוד קצת למשחק שלה היא קבוצת נערים א' של המועדון. שחקני מכבי ת"א 'עודד' היו אמורים להתארח אצל הכח עמידר ר"ג ברבע גמר גביע המדינה לנערים א', אך בשל תנאי מזג האוויר נדחה המשחק לשבת הבאה. מי שכן שיחקה בשבת היא קבוצת נערים ב' שעברה בהצלחה את משימת הגביע שלה בשבוע שעבר ואתמול סימנה וי על עוד משחק ליגה. החניכים של שלומי מיטלקה גברו בקרית שלום 1-8 על מכבי חיפה/נהלל ושמרו על המקום הראשון בליגת נערים ב' ארצית דרום. דסלין בלאצ'או כבש שלושער כאשר אופק בלס, אילון אלמוג, גיא דהן, ניל גולדברג וירין שרעבי הוסיפו שער כל אחד לזכות מכבי ת"א 'אלי פוקס'.

קבוצה ראשונה של המחלקה שהעפילה לחצי הגמר היא מכבי ת"א 'אלדד', קבוצת נערים ג'. החניכים של אייל צחי התארחו אצל הפועל רעננה בשלב רבע הגמר ועברו לשלב הבא בעזרת ניצחון 0-3. רותם זיו, גל פורת ועידן ציוני כבשו לזכות הצהובים במחצית השנייה לאחר מחצית ראשונה מאופסת. דרמה גדולה הייתה בחיפה כאשר גם קבוצת נערים ג'2 של המועדון קבעה את מקומה בשלב חצי גמר גביע המדינה לנערים ג'. החניכים של ארז בלפר גברו על מכבי חיפה 2-3 בתום הארכה לאחר 2-2 בסיום 80 הדקות (צמד של ים בן יהודה) ושער דרמטי של שחר איילון שש דקות בתוך ההארכה. אל שתי הקבוצות של מכבי ת"א יצטרפו בשלב חצי הגמר הפועל ת"א ומכבי פ"ת.

תנאי מזג האוויר פגעו בשני משחקים נוספים כאשר קבוצות ילדים א' דרום וילדים ב' צפון של מכבי ת"א יחכו למועד אחר כדי לשחק את משחקי שמינית הגמר שלהן. מי שעברה את מזג האוויר וגם את שלב שמינית הגמר בשבת היא קבוצת ילדים ב' דרום של מכבי ת"א שגברה בחוץ 1-2 על מ.ס נשר. אכזבה אחת הייתה בשבת כאשר קבוצת ילדים א' צפון הפסידה 0-1 למ.ס צעירי טייבה והודחה מהמשך הדרך בגביע המדינה.