ראדי (10) ומיטרוביץ' (52) כבשו וצבעו את העיר בצהוב עם ניצחון חלק בדרבי

העיר תל אביב לבשה חג, הדרבי התל אביבי הגיע והפעם הבמה נשארה רק למשחק כדורגל ואיזה משחק זה היה. אחרי שהחגיגה הצהובה עברה מהיציעים גם לכר הדשא מכבי ת"א השתלטה על המשחק מהרגע הראשון והבהירה איזה צבע שולט בעיר. ראדי העלה את מפלס השמחה ביציעים הצהובים כבר בדקה העשירית עם בעיטה חופשית מצוינת שקבעה את תוצאת המחצית. מיטרוביץ' המשיך עם טיל משלו בפתיחת המחצית השנייה שקבע את תוצאת הסיום.

Celebrations

כבר בפתיחת המשחק מכבי ת"א אותתה על כוונותיה כאשר עשר דקות של גישושים הגיעו לסיומן עם בעיטה חופשית מצוינת של ראדי שהטעתה את אדל וחדרה פנימה. שחקני מכבי ת"א ניסו לנצל את המומנטום והמשיכו להכתיב את הקצב וליצור הזדמנויות כאשר טיל של איגיבור אילץ את אדל להתעופף והפעם להדוף. ראדי היה קרוב להשלים צמד חלומי כבר באמצע המחצית אך אדל יצא והדף בידו, ספק מחוץ לרחבה. שוער האורחים המשיך להיות עסוק כאשר קרן של זהבי הסתובבה לכיוון השער אך אדל הצליח למנוע את השני של הצהובים.

Celebrations

במחצית השנייה מכבי לא הראתה כוונות להוריד את הרגל מהדוושה וכבר לאחר שתי דקות זהבי נבלם אצל אדל. בן בסט שנכנס בהפסקה נכנס גם לרשימת המחמיצים עם הזדמנות פז בתוך הרחבה. בניסיון הבא של החלוץ שנבלם מיטרוביץ' היה במקום כדי לשלוח טיל בלתי עציר לפינה של אדל, 0-2 צהוב בדקה ה-52. מהצד השני כאשר הפועל ת"א ניסתה לצמק את התוצאה חואן פאבלו היה במקום כדי לעצור את פלאח ויחזקאל. זהבי עוד ניסה להגדיל את היתרון ולא הצליח אך על המשחק היה רשום בענק משפט אחד: תל אביב צהובה! שריקת הסיום שלחה את השחקנים לחגוג עם הקהל, מכבי ת"א מנצחת 0-2 ומגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות.