למרות יכולת טובה ואין ספור הזדמנויות, קבוצת הנוער של זיו איבדה נקודות במשחק החוץ מול באר שבע

עם 21 נקודות שנותרו בקופה של ליגת העל לנוער, יצאה מכבי 'שחר' תל אביב למשחק חוץ קשה מול המקבילה שלה מבאר שבע. החניכים של זיו אריה הגיעו במומנטום חיובי לאחר ניצחון ביתי במחזור הקודם על בית"ר ירושלים, ששימר את פער שלוש הנקודות ממכבי חיפה שבמקום השני. 

ג

שתי הקבוצות רשמו משחק מבולבל בדקות הראשונות, אך מכבי היו הראשונים לאיים על שערה של ב"ש כאשר בדקה ה-12 מקס גרצ'קין היה קרוב להבקיע, אך כשל באחד על אחד מול רז רחמים.  בדקה ה-23 סער קלדרון פרץ נהדר על הקו, חלף על פני שני שחקנים של היריבה, הרים כדור נהדר ליונתן כהן שנגח חזק, אך גם הוא נעצר על ידי הרגל של רחמים. הלחץ הצהוב גבר ובדקה ה-26 מהלך קבוצתי נהדר של החלק הקדמי הסתיים עם בעיטה חדה של גרצ'קין, אך גם הניסיון הזה נעצר היטב על ידי שוער ב"ש. בדקה ה-28 הפועל באר שבע עלתה ליתרון כאשרעמראן אלקרינאי ניצל טעות בהגנה הצהובה. הצהובים המשיכו ללחוץ והפעם גרצ'קין כמעט זכה בתואר המבשל כאשר כדור רוחב נהדר שלו הגיע לארמלי שדהר מאחור, אך האחרון החמיץ מקרוב. הצהובים המשיכו ללחוץ, אך המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 0:1 לבאר שבע.

CHIBOTE
GLAZER

 

 

 

 

 

 

זיו אריה ביצע חילוף כפול בפתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס את מאוויס צ'יבוטה ועידן יוגב במקומם של גבריאל קניקובסקי וסער קלדרון.

המחצית השנייה לא התעלתה ליכולת גבוהה מצד שתי הקבוצות, וניסיונות של צ'יבוטה וכהן לא הצליחו למצוא את המסגרת של רחמים. בדקה ה-78 בעיטה אדירה של  צ'יבוטה כמעט ונכנסה, אבל שוב השוער הבאר שבעי היה במקום. נסיונות נוספים של יונתן כהן וחוזז הסתיימו ללא שער, וגם רז יצחק, במהלך אישי נהדר, היה קרוב מאוד לנצח את המשחק בדקה ה-90, אבל הפריצה הנהדרת שלו הסתיימה בבעיטה אדירה שפגשה את המשקוף, וקבעה שגם אלילת המזל לא הייתה עם מכבי היום. המשחק הסתיים בתוצאה 1-0 לבאר שבע, וכעת מכבי בשיוויון נקודות בטבלה עם מכבי חיפה.