אחרי שהבטיחה את המקום הראשון לקראת הפלייאוף, מכבי תל אביב תארח מחר (20:55, בלומפילד) את הפועל פ"ת במשחק שינעל את העונה הסדירה בליגת WINNER

הצהובים מגיעים במטרה לנצל את ההפסד של השנייה בטבלה, עירוני קריית שמונה, כדי להגדיל את הפער בצמרת לקראת המפגש הראשון בפלייאוף העליון בשבוע הבא נגד מכבי חיפה.

https://www.youtube.com/watch?v=3_c8XCCbiCQ

"אחרי 25 מחזורים הקבוצה במקום הראשון ומגיע לה להיות שם, אבל אפשר לשחק טוב יותר", הודה המאמן פאקו אייסטאראן במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל פ"ת. "הקושי של קבוצה מנצחת היא להמשיך לנצח. אחרי שתי אליפויות השנה המשימה קשה יותר".

Pako

המאמן הוסיף: "זה קשה לזכות באליפות שלישית אבל לא בגלל האיכות של השחקנים אלא בגלל המנטליות. ככל שמתקרבים לסוף העונה יש הרבה משתנים והכל יכול להשפיע על המשך העונה. לכן אני מעדיף לחשוב על היום ולא על ההמשך. אם לא אחשוב כך זו תהיה טעות. זה גם מה שאמרתי לשחקנים שלי. נתרכז במשחק הקרוב כי אחרת נאבד את הפוקוס".

יצחקי: "אני רעב למשחק ורוצה להוכיח את עצמי"

מי שהצטרף למסיבת העיתונאים לצידו של המאמן, הוא החלוץ, ברק יצחקי, ששב לאימונים אחרי שהחלים מפציעה בשריר הירך ויהיה כשיר למשחק.

יצחקי

"חזרתי מפציעה ארוכה לפני כמה חודשים וחזרתי בכושר טוב", סיפר יצחקי, "אחרי זה באה עוד פציעה קטנה שהחזירה אותי אחורה, אבל עכשיו אני מוכן למשחק מול פ"ת".

החלוץ הודה: "אני יותר רעב ורוצה להוכיח את עצמי ושאני ראוי להמשיך בקבוצה הזו. מכבי זה מועדון גדול והכי מפואר בישראל ואני רוצה להיות פה. אני מאמין בדרך שלי, מאמין ביכולות שלי ואני בטוח שכשאני אחזור לשחק ואראה מה שאני יודע זו תהיה הדרך הטובה להראות למועדון שאני ראוי להישאר פה".

Itzhaki

על ההשוואה בין היכולת של הקבוצה בעונה שעברה לעונה הזו הוסיף יצחקי:  "כל שנה אתה יכול לקחת אותה באיזה שהיא צורה. שנה שעברה הצלחנו וגם השנה אנחנו מצליחים יפה. אנחנו מקום ראשון ובחצי גמר הגביע. בשתי העונות אנחנו מצליחים יפה וזה לא קל לעשות את זה עונה אחרי עונה. אני שמח להיות חלק מהדבר הזה פה במכבי".

"ברור שהמצב תלוי בנו", הוסיף החלוץ, "אני חושב שצריך להסתכל על זה בצורה שונה ולהעריך את מי שבקבוצה הזו ואסור לשכוח איפה אנחנו נמצאים בטבלה ובגביע. הדרך עוד ארוככה ואני מקווה שנעשה את זה. עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק מול הפועל פ"ת, זה משחק גדול שננסה להגדיל בו את הפער".