ניקולה מיטרוביץ' מוכן למשחק הרביעי העונה של מכבי ב'סמי עופר' (מחר, 20:55): "נצטרך לנצל את ההזדמנויות שיהיו לנו"

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז השער של עומר אצילי בדקה ה-94 באצטדיון סמי עופר שקבע חלוקת נקודות במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. מחר (20:55) באותו האצטדיון הצהובים יפגשו בפעם השנייה את היריבה מעיר הבירה, כשמי שיחזור לסגל אחרי היעדרות של שלושה משחקים הוא הקשר, ניקולה מיטרוביץ'.

https://www.youtube.com/watch?v=jZanc9hVtro

" א שיחקתי שלושה משחקים בעקבות ההשעיה ואני מוכן לתת את הכי טוב שלי", אמר הקשר הסרבי שהוסיף, "אנחנו חייבים לנצח את בית"ר ולא רק את בית"ר אלא גם את שאר היריבות שלנו, כי אם אתה רוצה לזכות באליפות אתה צריך לנצח את מרבית המשחקים".

על המפגש האחרון בין שתי הקבוצות אמר מיטרוביץ': "המשחק הקודם היה קשה מאוד. היה להם מזל עם השער שהבקיעו בדקה האחרונה. היינו יכולים לסיים את המשחק הזה הרבה לפני עם ההזדמנויות שהיו לנו. נצטרך לדעת לנצל אותם בפעם הבאה".

מיטרוביץ

שלוש פעמים שיחקה מכבי תל אביב העונה באצטדיון החיפאי והמאזן עמד על ניצחון אחד, תיקו והפסד. "אני מאמין שנוכל במשחק הזה לשנות את המאזן שלנו באצטדיון סמי עופר ולהפוך אותו למאזן חיובי", אמר מיטרוביץ', "כמובן שכל האוהדים שלנו מצפים לראות אותנו מנצחים את המשחק הזה ושומרים על המקום הראשון לקראת הפלייאוף. אני מאמין שנשמור על היכולת שלנו ונשיג את זה".