מאמן מכבי ת"א מתכונן לגומלין רבע גמר גביע המדינה מול עירוני ק"ש (1-1 במשחק הראשון). בדש: "יש לנו יכולת לנצח אותם"

שבוע אחרי ה-1:1 במשחק הראשון מול עירוני קריית שמונה ברבע גמר גביע המדינה, ההכנות למשחק הגומלין בבלומפילד (רביעי, 20:30) בעיצומן. הצהובים אמנם מחזיקים בשער חוץ יקר מהמשחק הראשון, אבל גם המאמן, פאקו אייסטאראן, יחד עם שחקנים מבהירים שאינם נותנים לנתון הזה להשפיע על ההכנות והמוכנות לקראת המפגש.

https://www.youtube.com/watch?v=zZ8q8SZP9k4

"אנחנו תמיד חושבים על ניצחון ולא על תיקו", אמר אייסטאראן במסיבת העיתונאים לקראת המפגש, "אני מצפה מהשחקנים שלי שיפגינו מחוייבות כמו שעשו עד כה העונה. בגביע אין הזדמנות חוזרת שאפשר לתקן בה. מדובר במשחק נוק-אאוט. אם לא נשיג את התוצאה הרצויה אנחנו בחוץ ולא תהיה עוד הזדמנות".

MICHA

על היריבה הקשה מקריית שמונה אמר המאמן: "מדובר בקבוצה תחרותית שאנחנו מכירים. הם הובילו את הטבלה תקופה ארוכה. ההפסד להפועל באר שבע לא יהפוך אותם לפגיעים יותר. משחק אחד הוא לא דוגמא לכלום. השחקנים שם עושים עבודה מצויינת עד כה העונה. אנחנו נהיה מוכנים כדי לעשות את העבודה שלנו".

אמנם הסגל הסופי למשחק עדיין לא נקבע אבל כבר עתה ברור ששתי הקבוצות יאלצו להתמודד עם סגל חסר. "אני מאמין שהסגל שלי מספיק ארוך וטוב כדי לעמוד במטרה ולהתמודד עם הקשיים", אמר המאמן, "קריית שמונה תגיע כדי לנצח וזו קבוצה שיודעת באיזה שיטה היא רוצה לשחק ולא משנה יותר מידי את הסגנון שלה".

על הקהל שאמור להגיע למשחק ולדחוף את הקבוצה אמר המאמן: "מרבית הקהל שלנו הוא נהדר, וכשדיברתי על חוסר כבוד לשחקן כזה או אחר אחרי המשחק מול סכנין התייחסתי לקומץ. אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו ברובם יכולים לעזור לנו להשפיע על היכולת במאבק האליפות".

בדש: "אנחנו נבוא עם מחוייבות כדי לנצח"

גם חלוץ הקבוצה, ברק בדש, התייחס למפגש השני ברבע גמר הגביע מול קריית שמונה ואמר: "אנחנו לא מתייחסים להפסד של קריית שמונה להפועל באר שבע. אנחנו נבוא מחוייבים ומאמין שמול הקהל שלנו נעשה את העבודה".

BADASH

על היריבות מול קריית שמונה בגביע ובליגה אמר בדש: "היריבות בין שתי הקבוצות היא ספורטיבית וטובה. הם נותנים עונה גדולה ונאבקים איתנו על התארים. תהייה אווירה טובה ומשחק טוב ונקווה שנעשה את זה. הליגה לא מתחילה ולא נגמרת במפגשים מול קריית שמונה. נבוא מחוייבים ומוכנים להוראות של המאמן ואני מאמין שנצליח".