מאמן מכבי ת"א מתכונן למפגש מול בית"ר י-ם (מחר, 20:55) ונזכר במפגש האחרון: "מדובר בקבוצה שעברה שינוי מאז". ורמוט ופריצה פצועים וצפויים להיעדר

מכבי תל אביב תצא מחר (ב', 20:55) למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים במחזור ה-25 בליגת WINNER, בפעם השנייה העונה בסמי עופר, בעקבות עונש רדיוס שספגה המארחת. רגע לפני האימון המסכם התייחסו המאמן פאקו אייסטאראן והקשר דן איינבינדר למפגש מול היריבה שהצליחה לסחוט נקודה במשחק הראשון עם שער שיוויון בדקה ה-94. מי שצפויים להיעדר מהמשחק הם גילי ורמוט וראדה פריצה שמחלימים מפציעות. טל בן חיים נמצא גם הוא בספק למשחק.

https://www.youtube.com/watch?v=pwB331ushDY

"הלחץ אולי נרגע לכמה ימים וזהו. הלחץ פה הוא עולה ויורד תלוי בהופעה של הקבוצה והתוצאות. במקרה הזה אם הלחץ לא יחזור זה יהיה סימן שאנחנו עושים משהו טוב", אמר אייסטאראן. 

Zahavi

על היריבה הוסיף המאמן: "במשחק האחרון נגד בית"ר בסמי עופר זה היה נראה שהמשחק גמור אבל אז ספגנו בדקה האחרונה. בית"ר זו קבוצה שיודעת מה היא רוצה להשיג על המגרש. זו קבוצה מסודרת. הם יודעים איך להחזיק את הכדור. ואנחנו נהיה מוכנים לזה. זה יהיה משחק קשה. במיוחד בגלל שמדובר בקבוצה שנבנתה להילחם על האליפות והשחקנים האלה עדיין שם".

איינבינדר: "אני בטוח שבית"ר תבוא נחושה"

הקשר, דן איינבינדר, שזכה למחמאות מצד המאמן אייסטאראן ("אני אוהב את האופי של דן"), התייחס גם הוא למפגש מול האקסית בה גדל. "אני בטוח שבית"ר יבואו מאוד נחושים עם הרבה מוטיבציה אולי גם בגלל המקרה שקרה לאלי טביב", אמר איינבינדר, "אני חושב שהרבה דברים השתנו מהתקופה שאני הייתי שם. בית"ר זה מועדון גדול עם הרבה קהל שיגיע לתמוך בקבוצה. התפקיד שלנו הוא לבוא ולעשות את הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות ולנצח".

Einbinder

על היכולת האישית שהוא מגלה במשחקים האחרונים והחזרה לסגל ולהרכב הוסיף: "התפקיד שלי הוא לגרום לצוות המקצועי לחשוב שאני מספיק טוב כדי לשחק. בעונה שעברה הייתי בורג משמעותי בעונה הנפלאה שעשינו. כמובן שהפציעה בתחילת העונה באה בזמן לא טוב, כי זה בדיוק השלב שהתחלפו המאמנים. מי שמכיר אותי יודע שאני חזק ויש לי אופי. התאמנתי כדי להרשים את הצוות המקצועי ואני שמח ששני משחקי הגביע היו טובים והמטרה שלי היא להמשיך ולשחק עד סוף העונה כדי לצבור ביטחון".

על התחושות אחרי הניצחון על קריית שמונה בגביע והעפלה לחצי הגמר הוסיף הקשר: "חשוב לנו בכל משחק להראות טוב. זו הדרך של המאמן וזה מה שהוא מבקש. את זה אנחנו צריכים ליישם. במשחק האחרון בגביע מול ק"ש יישמנו את זה בצורה הכי טובה. לא השארנו להם הרבה סיכוי אבל המשחק הזה הוא כבר היסטוריה. עכשיו יש את בית"ר ירושלים ומסתכלים קדימה".