הפנינג בקרית שלום הפגיש בין שחקני מכבי תל אביב לבין ילדים ממספר עמותות במסגרת יום המעשים הטובים

"יום המעשים הטובים" הוא פרויקט הדגל השנתי של עמותת "רוח טובה", עמותה המפתחת את תחום ההתנדבות בישראל. היום המיוחד הזה נערך מאז 2007 במטרה לעודד את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בחברה הישראלית. שחקני מכבי תל אביב בילו את הצהריים בהפנינג בו אירחו ילדים מעמותות שונות, שיחקו, הצטלמו ובסוף העניקו לילדים מתנות באדיבות "WINNER". דור מיכה שבילה את הצהריים עם הילדים סיפר על החוויה שלו מ"יום המעשים הטובים": "המינימום שאנחנו יכולים לעשות זה לשמח את הילדים. יש כאן עמותות שעושות יום יום עבודת קודש. אני חושב שהקרבה לקהילה צריכה להיות בכל מקום".

https://www.youtube.com/watch?v=jrmSvqvStWI

"יש דברים שהם מעבר לכדורגל וזה גם החזון של הבעלים שתורם המון לקהילה ואנחנו מנסים ללכת בדרך גולדהאר. כיף לדעת שהילדים באים למכבי והם רוצים לגעת בשחקנים ולהצטלם ולדעת שאתה חלק ממשהו טוב".

GOOD DEED
EINVINDER

קרלוס גארסיה סיפר על היום שחווה עם הילדים וחלק את המחשבות שלו לגבי היום: "אני מבין שזה יום מיוחד מאוד שהמועדון נרתם אליו. המטרה של מכבי זה לא רק ספורט אלא להיות מחובר לקהילה ולאנשים בישראל. אנחנו רואים כמה כיף לאנשים האלה שבדרך כלל קשה להם והם באים לכאן ונהנים. מכבי ת"א זה לא רק כדורגל וימים כאלו מראים את העוצמה של המועדון. יש כאן הרבה רגשות מעורבים. אתה עצוב בגלל המצב אבל אתה שמח שאתה יכול לשמח אותם ואני שמח על  המקצוע שלי שמאפשר לי לשמח אנשים".

PABLO

בין העמותות שנכחו, ניתן למצוא את: 'חינוך לפסגות' עמותה שהוקמה למען יצירת שוויון הזדמנויות בחינוך, במטרה לצמצם את הפערים הגדלים בחברה הישראלית. ילדי העמותה מגיעים אחת לשבועיים לאימונים משותפים במחלקת הנוער. 'גדולים מהחיים' היא עמותה שהוקמה בשנת 2000 על ידי הורים לילדים חולי סרטן במטרה להעניק לילדים החולים סיוע בהתמודדות עם המחלה. 'קו לחיים' – תנועה חברתית שנוסדה במטרה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות.פנימיית 'לחן' – פנימייה הנותנת מענה ל-24 נערים מתבגרים בגילאי 14-18, המוגדרים על קצה הרצף הטיפולי.