קשר מכבי היה מרוצה מהתצוגה היפה של קבוצתו, אך הוסיף: "יש לנו הרבה עבודה קשה בהמשך"

אמש זכתה מכבי ת"א להוריד שני קופים מהגב במשחק אחד. הצהובים רשמו ניצחון ראשון העונה על עירוני ק"ש והעפלה ראשונה לחצי הגמר הגביע לאחר עשר שנים. גם הדרך בה מכבי עשתה זאת בניצחון 0-3 הייתה משהו להתגאות בו, אך קשר הקבוצה מהראן ראדי דיבר לאתר הרשמי והבהיר כי קל זה לא היה: "הייתה עבודה מצוינת של כל השחקנים. מהדקה הראשונה הראנו הרבה אופי ואחריות וזה בא לידי ביטוי בלחימה על כל כדור. הניצחון התחיל משחקני ההתקפה שעשו לחץ על שחקני ההגנה של ק"ש בכל שניה של המשחק. אין שמח ממני על הניצחון שהגיע אחרי ביקורות שהיו כלפינו, ביקורות מוצדקות, אך היום מצאנו תשובה מושלמת לכך".

צפו בראיון המלא עם ראדי:

https://www.youtube.com/watch?v=DH4wUmZVrY0

גם מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן היה מרוצה מטבע הדברים ודיבר על הרצון לזכות בתארים העונה: "יש לנו בינתיים את גביע הטוטו ואם אנחנו רוצים לזכות בעוד תואר אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, להילחם ולהיות מחויבים ומרוכזים". יואב זיו שפתח בהרכב והציג יכולת טובה דיבר על אחד הגורמים שלו לניצחון המשכנע: "המסר הוא לקהל ולכל מי שמסביב. אם הם יתמכו בנו מהדקה הראשונה, בכל שחקן ובכל מי שלובש מדים של הקבוצה זה ייראה יותר טוב, גם בתקופות פחות טובות".

Ziv

ברק בדש שחגג שער שני העונה בבלומפילד מול עירוני ק"ש שמח מאוד על הצורה בה מכבי השיגה את הכרטיס לחצי הגמר: "דיברנו לפני המשחק ואמרנו שאם מנצחים אז עושים זאת בצורה חלקה כי דיברו על כך שביריבות הישירה מול קרית שמונה אנחנו לא מצליחים לנצח. היום עשינו את העבודה בצורה יפה ומול הקהל שלנו. אני חושב שזה נתן גם לקהל שלנו דחיפה והרגשנו שהוא היה איתנו היום אפילו יותר מהרגיל".

Badash