שער דרמטי של זהבי העניק לצהובים ניצחון 1-2 על מכבי חיפה

כל אוהד שהגיע הערב לבלומפילד יכל להריח ניחוח של משחק גדול עוד מהכניסה. שתיים מהיריבות הגדולות של הכדורגל הישראלי נפגשו הערב לסופר קלאסיקו הישראלי בצבעים צהוב וירוק. איצטדיון מלא עד אפס מקום קיבל את פניהם של השחקנים וכבר מהפתיחה מכבי הראתה את העוצמות האדירות שלה. כדור עומק גאוני של ניקולה מיטרוביץ' הכניע את ההגנה הירוקה ומצא את נוסא איגיבור שדחק בחוכמה את הכדור לרשת, והרים את הקהל הצהוב לשמיים.הצהובים המשיכו לשלוט במשחק ודקה ה-29 הגיע מהלך משולש ענק של דור מיכה, ערן זהבי ונוסא אייגיבור. מיכה הכניס כדור עומק חכם לזהבי שהשאיר בעקב לאיגיבור שבעט מתוך הרחבה אך עצירה גדולה של סטויקוביץ' מנעה את מהיתרון לגדול, והתוצאה נשמרה עד תום המחצית הראשונה.

nosa igebor

את המחצית השנייה התחילו שני המאמנים ללא חילופים, אך בדקה ה-54 החליט בלבול לבצע חילוף ראשון כשהכניס את מיצ'ל במקומו של איתי שכטר. טאלב טאווטחה קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון כאשר ביצע עבירה על שרן יייני.בדקה ה-60 ביצע פאקו חילוף ראשון כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של טל בן חיים, כאשר השניים זכו לתשואות רמות מהקהל. בדקה ה61 מיד לאחר ביצוע החילוף ניצל אלירן עטר מסירה לא מדוייקת של איתן טיבי והשווה את התוצאה אחד עשרה דקות לאחר מכן יצחקי היה קרוב מאוד להחזיר את מכבי ליתרון, אך לא הצליח למצוא את הרשת מטווח קרוב. באותו מהלך ספג שרן ייני כרטיס צהוב. בדקה 76 עזרא פינה את מקומו לעידן ורד.בדקה ה80 פאקו הכניס כוחות רעננים נוספים כאשר הכניס את ברק בדש במקומו של נוסא איגיבור שהיה מצוין. באותה דקה ספג קרלוס גרסיה כרטיס צהוב. בדקה ה-84 כדור עומק גדול של מיטרוביץ' מצא את בדש שסיפק מספרת וירטואוזית שחלפה סמוך לקורת השער.

zehavi and igibor

אם מישהו חשב שכך יגמר המשחק, לערן זהבי היו תכניות אחרות. השתלטות ענקית של זהבי עם החזה הובילה לפצצה של הקשר לרשת העליונה של סטוייקוביץ' והעלה את מכבי ל2-1 ! פאקו עוד הספיק לבצע חילוף כאשר הכניס את דן איינבידר במקומו של דור מיכה, ולאחר כך שרק מנשה משיח לסיומו של המשחק האדיר הזה. יופי של ניצחון, יופי מכבי!

חיוך גדול בפתיחת השבוע ילווה אותנו כל הדרך לפגרת הנבחרת, שלאחריה נארח למשחק סופר חשוב את הפועל באר שבע. מחכים לכם במפגש הבא, יאללה מכבי!