שער של עומר אצילי במחצית הראשונה הכריע את המשחק. הפער בצמרת נותר ארבע נקודות

סיבוב שלם עבר ומכבי ת"א ובית"ר ירושלים נפגשו שוב דווקא באצטדיון 'סמי עופר' בחיפה. למכבי ת"א היה זה משחק רביעי העונה באצטדיון החדש לאחר תיקו מול בית"ר, ניצחון על מכבי חיפה והפסד להפועל חיפה. לצערם של הצהובים הביקור היום הסתיים בהפסד שני ב'סמי עופר', הפסד שמגיע שני מחזורים לפני תחילת הפלייאוף ומשאיר את הפער מקרית שמונה על ארבע נקודות. עומר אצילי הבקיע את השער היחיד במשחק, דקה לסיום המחצית הראשונה.

Badash

המארחים החלו את המשחק בצורה מאיימת יותר כאשר שלומי אזולאי טיווח מרחוק כדור ששרק ליד העמוד של חואן פאבלו. קצב המשחק בפתיחה היה מהיר, אך ללא מצבים טובים לשער כאשר הסיכון ראשון של הצהובים על שער בית"ר י-ם הגיע באדיבות נגיחה של ברק בדש שלא מצאה את המסגרת. ערן זהבי, שלא רבה לכבוש בראש היה קרוב לעשות זאת עם נגיחה שעברה את קליימן, אך הורחקה על ידי הגנת המארחים. לצערם של הצהובים ששיחקו היום בלבן אקורד הסיום למחצית הראשונה לא בישר טובות כאשר עומר אצילי קיבל כדור על סף הרחבה, בעט חזק לרשת הגבוהה והוריד את מכבי לחדר ההלבשה בפיגור 1-0.

Carlos

את המחצית השנייה פתחה מכבי ת"א בניסיון להשוות עם שני ניסיונות של ראדי מרחוק שלא מצאו את המסגרת. בצד השני חואן פאבלו נזקק למתוח את איבריו ולספק הדיפה נפלאה לבעיטה מסובבת מתוך הרחבה של ליביו אנטל. הניסיונות של מכבי המשיכו להגיע מרחוק כאשר זהבי היה הבא להתקרב לשוויון עם בעיטה חופשית מסוכנת. דור מיכה החליט לנסות את מזלו ממרחק קרוב יותר ובדקה ה-71 עבר על פני הגנת בית"ר והגיע למצב מסוכן, אך קליימן קלט את הבעיטה שלו. שוער המארחים המשיך לעבוד קשה בדקות האחרונות כאשר עצר את מיטרוביץ' וזהבי וסימן הפסד ליגה ראשון של מכבי לבית"ר מאז נובמבר 2011.