רגע לפני שנצא לאצטדיון טדי למפגש חצי גמר גביע המדינה מול מכבי אחי נצרת, ליקטנו כמה אנקדוטות לקראת המפגש

אוטוטו זה קורה. 10 שנים אחרי שזה קרה בפעם האחרונה הצהובים חוזרים למעמד חצי גמר גביע המדינה, הפעם מול מכבי אחי נצרת. אז הנה כמה נתונים שהיינו שמחים לשתף אתכם. הידעתם?

https://www.youtube.com/watch?v=GvdiIuinOUU

חוזרים לטדי: הניצחון האחרון, כמו גם המשחק האחרון ששיחקה מכבי תל אביב באצטדיון טדי בבירה היה בדצמבר 2013. הצהובים של פאולו סוזה ניצחו 1:2. 

Tal Ben Haim

נשאר במשפחה: בזמן שמונס דאבור עושה חיל בשוויץ, אחיו, אנס דאבור, ישחק במדי היריבה מאחי נצרת מול חבריו מקריית שלום.

X פקטור: שני אקסים ממכבי תל אביב, אלן מסודי, וגל ניר ששיחקו בעבר בקרית שלום, משחקים כעת בשורות אחי נצרת

פתיחה ברגל ימין: גל ניר ערך את הפועת הבכורה שלו בשער מכבי תל אביב ב-07/08/2004 מול היריבה העירונית הפועל נצרת עלית בגביע הטוטו. הצהובים ניצחו אז 0:4.

ELLEN MASUDI

בדרך לגמר? מכבי תל אביב ניצחה את שמונה מתוך תשעת המפגשים האחרונים בחצי הגמר מאז שנות ה-90.המבוגר האחראי: אלן מסודי הוא השחקן המבוגר ביותר באחי נצרת (37). אחריו ממוקם סביטי ליפנייה (36).

חצי הכוס המלאה: עידו אקסברד מככב בשורות הקבוצה מהמגזר עם 18 שערי ליגה. לאחי נצרת 46 שערים עד כה בליגה. אגב, אקסברד גם מוביל את טבלת הכובשים בגביע המדינה עם חמישה שערים.

חזרה בעתיד: הניצחון האחרון של מכבי ת"א על אחי נצרת היה בדצמבר 2003 (0:1 משער של אלדו אדורנו). מאז נפגשו השתיים בעוד שלושה מפגשים – בשניים מהם נפרדו בתיקו ובאחד הפסידו.

Bruno Reis - cup final 2005

מארץ זרה: בשני משחקי הליגה היחידים בהם ניצחה מכבי ת"א את אחי נצרת כבשו את השערים שחקניה הזרים של הצהובים: אלדו אדורנו (0:1) וברונו רייס (0:2). אגב שני המשחקים נערכו בעונת 2003/4

הדייט הראשון: המפגש היחיד של מכבי תל אביב מול מכבי אחי נצרת בגביע המדינה היה בעונת 2001 אז גברו הצהובים על הקבוצה מהמגזר בתוצאה 0:3 משערים של רודריגו גולדברג, טל בנין וברוך דגו.

תמיד יש פעם ראשונה: למכבי ת"א זו תהייה הופעה ראשונה במעמד הזה מזה עשר שנים. עבור מכבי אחי נצרת זו תהייה הופעה ראשונה בהיסטוריה במעמד חצי הגמר.