קפטן הצהובים, במשחק האחרון שלו במגרש הצפוני, סיכם את ה-0:0 מול עירוני ק"ש: "מאחל לחברי לשבור את המסורת השלילית בעונה הבאה"

מכבי תל אביב אמנם טרם ניצחה העונה את עירוני קריית שמונה במגרש הצפוני, אבל אחרי ה-0:0 במגרש הצפוני במועדון יכולים להסתכל גם על חצי הכוס המלאה.

YEINI

"אני לא חושב שהמשחק מאכזב", הוסיף הקפטן, "היה משחק אינטנסיבי וקשה לשתי הקבוצות. משחק שקול. כל הכבוד לקריית שמונה וגם אנחנו נאבקנו על כל כדור"."יש כמה מגרשים כאלו שלא קל בהם אף פעם זה אחד מהם", הודה הקפטן שרן ייני, שיעזוב בתום העונה לוויטסה ארנהים ועבורו מדובר במשחק האחרון במגרש הצפוני, "אני מקווה שהחברים שלי יתגברו על זה בעונה הבאה וישנו את המסורת השלילית. העובדה שכולם יצאו בתיקו המחזור הזה משאירה אותנו ביתרון בצמרת. נתנו הכל במשחק אבל קריית שמונה קבוצה חזקה וצריך לכבד אותם".

על היתרון שנותר בעינו בצמרת אמר ייני: "אנחנו לא מתעסקים בחישובים של נקודות ורוצים להשיג את התואר כמה שיותר מהר. כל השנה הקהל מלווה אותנו למשחקי חוץ וזה מרגיש כמו משחקי בית. היו הרבה רגעים שהייתי עייף והקהל דחף אותי וזה נתן לי אנרגיות לרגעים האחרונים. הקשר שלי עם הקהל הוא קשר מצויין ואני מודה להם על התמיכה ואודה להם עוד בהמשך".