בסיום המשחק הגדול הערב בבלומפילד, התפנו ראדה פריצה ודור מיכה, מכוכבי הניצחון, לסכם את הניצחון הענק על בית"ר ירושלים

לאחר ערב נדיר בבלומפילד, מכבי שמרה על הבית כמבצר, וניצחה 1:4 את בית"ר ירושלים, קבוצה אותה לא הצליחה לנצח בסיבובים הקודמים העונה. מכבי, שלראשונה העונה אירחה את בית"ר בבלומפילד, נהנתה מהרבה שחקנים ביכולת גבוהה ובניהם דור מיכה, שכבש צמד ושל ראדה פריצה שכבש ארבע דקות אחרי שנכנס במחצית השנייה.

דור מיכה, שללא ספק סיפק את המשחק הכי טוב שלו העונה לא הסתיר את הסיפוק מהתוצאה והיכולת האישית: "אפשר לומר שהשער השני קצת גנב את ההצגה. זה צמד ראשון שלי בבוגרים וזה כיף גדול. זה נותן לי ביטחון שפאקו נותן לי את המושכות לשחק. זה מראה לי כמה שהוא מעריך אותי ואני רוצה להחזיר לו על המגרש. תפסתי את המקום בהרכב ואני שמח לעזור לקבוצה בכל פעם".

https://www.youtube.com/watch?v=2SwbLcADmZI

Micha

בנוגע לשינויים עתידיים בסגל, אמר הקשר הצעיר:"אני מקווה שנשמור על הסגל הקיים עד כמה שאפשר. אני אתגעגע לשרן מאוד, הוא היה השותף שלי לחדר כבר חמש שנים, ולי הוא יחסר מאוד". על החילופים שערך המאמן ששינו את פני הדברים במחצית השנייה הוסיף מיכה: "כיף שיש החלטות טובות של המאמן שעוזרות לנו, וגם שחקנים טובים שעולים מהספסל שעושים את המשחק לאיכותי יותר". 

Prica Zeavi

גם ראדה פריצה, שהבקיע שער לאחר זמן ממושך בו נעדר מהמשחקים בגלל פציעה, לא הסתיר את תחושותיו:

"אני מרגיש כמו נער במשחקים האחרונים. כשנכנסתי אמרתי שאני מבקיע שער. כשזה נכנס זה הייתה אנחת רווחה גדולה מצידי. עדיין יש לי את התשוקה לשמח את הקהל, כשהם קוראים בשם שלי זה תחושה שאני אתגעגע אליה מאוד כשלא אשחק יותר כדורגל. לא קיבלתי כזו תמיכה גם בשבדיה. אפילו המשפחה שלי מאוד רוצה לחזור לפה. טל בן חיים הוא אחד השחקנים עם הפוטנציאל הגדול להצליח באירופה ואני מאמין בו מאוד.  מבחינת העתיד, אני חושב רק על המשחק הבא ובסיום העונה הזו, נראה מה יהיה בעונה הבאה. לקחת אליפות בסמי עופר? זה יהיה נחמד מאוד"