שוערה הספרדי של הצהובים דרוך לקראת המפגש בבלומפילד (20:15) מול בית"ר ירושלים

זהו. הכל כבר מוכן לקראת המפגש הערב (20:15) בבלומפילד מול בית"ר ירושלים. אחרי שני משחקים מול היריבה מעיר הבירה הצהובים של פאקו אייסטאראן יקוו לנצל את המפגש הראשון העונה מול בית"ר בבלומפילד להשיג עוד שלוש נקודות.

https://www.youtube.com/watch?v=oP-s0gZDpm8&feature=youtu.be

"אני חושב שתמיד אפשר להתשפר, אבל אנחנו בדרך טובה", ציין השוער חואן פאבלו, שהתייחס ליכולת שמציגים הוא וחבריו בפלייאוף העליון. "אנחנו במקום הראשון, הקבוצה מנצחת, אבל אנחנו יודעים שהדרך לא הסתיימה, אבל אנחנו קרובים מאוד למטרה. כאופן אישי אני יודע שאני יכול להשתפר אבל אני עובד קשה כדי לעשות את הטוב ביותר בכל משחק".

Juan Pablo

על הנתון המאכזב במשחקים מול היריבה הירושלמית העונה אמר השוער:  " זה נכון, לא ניצחנו עדיין את בית"ר ירושלים, אבל כל משחק הוא שונה, ולכן אנחנו עובדים קשה, כדי שנשחק שוב מולם ונראה מה תהיה התוצאה. לשחק בבלומפילד באיצטדיון שלנו, מול האוהדים שלנו עוזר מאוד. לפנינו משחק קשה אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב לקחת את שלוש הנקודת . אנחנו מגיעים בכושר טוב לחלק הזה של העונה, בדיוק כמו שהיינו בכל העונה לדעתי".

 "האליפות עוד לא סגורה. אנחנו חייבים לקחת את כל הנקודות האפשריות ורק אחר כך להסתכל בטבלה", סיכם פאבלו. 

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.