אחרי שני מפגשים של מכבי תל אביב עם בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר, לראשונה העונה הצהובים יפגשו את היריבה מעיר הבירה באצטדיון בלומפילד (א', 20:15)

על רקע ההכנות למשחק המאמן פאקו אייסטאראן התייחס לעובדה ששחקניו טרם הצליחו לרשום ניצחון על היריבה הנוקשה: "אני לא מסתכל על רצפים כאלו או אחרים או על תוצאות שהשגנו. אכפת לי רק מלהיות מוכנים ולהופיע מול כל קבוצה, לא משנה מי היא. השחקנים מרגישים נוח ובטוחים לשחק בבלומפילד אז זה יכול לעזור".

https://www.youtube.com/watch?v=KGLJJ6rz2JE&feature=youtu.be

על היכולת של השחקנים בשלב הזה של העונה הוסיף המאמן: "אני שאפתן ולא אסתפק במה שיש כרגע, תמיד אחפש להשתפר. כרגע הקבוצה משחקת היטב ואני רוצה לשפר אותה עוד יותר, למשל את המשחק שלנו עם הכדור. אני מרוצה מאוד מהמחויביות של השחקנים, שמוכיחים לי באימונים כמה הם רוצים להבחר בהרכב. אני בוחר את ההרכב לפי ה-11 שיוכלו לשלוט במשחק, לפי האימונים ולפי המשחקים האחרונים ששיחקנו".

team

לאחר משחק הבית הקרוב, תצא מכבי לרצף של ארבע משחקי חוץ, כאשר אחד מהם יהיה במסגרת חצי גמר גביע המדינה מול אחי נצרת. פאקו התייחס לתקופה הלחוצה וגם לפער שמונה הנקודות בטבלה: "מבחינתנו, אין לנו הכנה שונה למשחקי חוץ או בית, אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה דרך וצורה. הפער שיש לנו יכול להצטמק בשבועיים גם לשתי נקודות, כך שאנחנו לא מסתכלים על זה. יש לנו מטרות על שהן גם מעבר לזכייה באליפות ואנחנו אף פעם לא שוכחים אותם".

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.