רגע לפני שמכבי תל אביב פוגשת את מכבי אחי נצרת בחצי גמר גביע המדינה, התפנה פאקו אייסטראן לענות על שאלות בנוגע למשחק הקרוב שעשוי לעשות היסטוריה

מחר (רביעי 20:30) תתמודד בפעם הראשונה מזה עשור מכבי תל אביב במעמד חצי גמר גביע המדינה. המשחק אשר ייערך בטדי, יפגיש את הצהובים מול אחי נצרת. מבחינת הסגל, ברק יצחקי ועומרי בן הרוש לא יהיו זמינים לסגל. פאקו אייסטראן התפנה לענות לשאלות רגע לפני חצי הגמר: "עומדת בפנינו הזדמנות לעשות היסטוריה. אנחנו חייבים לבוא מרוכזים ולהעריך את היריבה שגם לה יש את אותה ההזדמנות. זה משחק בין שתי קבוצות עם תשוקה להשיג את הכרטיס לגמר.

https://www.youtube.com/watch?v=GvdiIuinOUU

יש להם הרבה שחקנים ששיחקו פה בליגה הראשונה, אבל אני לא מתייחס אל אחי נצרת כבודדים, זה לא מה שחשוב. מה שחשוב זה ללמוד את הקבוצה שלהם. הם קבוצה טובה שיודעת מה מונח על הכף והם יהוו אתגר עבורנו. אנחנו לא מרגישים לחץ בגלל שזה משחק חוץ. אם לומר את האמת, כשאתה לא מנצח הרבה זמן בחוץ, הניצחון אמור להגיע מהר יותר. הקבוצות מנסות לשחק נגדו במתפרצות רוב הזמן, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולשחק את המשחק הרגיל שלנו".

pako

על היכולת שלו להשפיע על המשחק במהלכו אמר המאמן: "המאמן חשוב באמצע השבוע. בסוף השבוע השחקנים הם אלו שצריכים ליישם את ההוראות והשחקנים יותר חשובים מהמאמן בנושאים האלו". בנושא גל המאמנים הזרים אשר הגיע לישראל אמר פאקו: "אם אתה נשאר תקוע רק עם הידע שיש לך בארץ, אתה נשאר עם אותו הידע. היום כולם מדברים על ספרד שהיא מעצמת ספורט אך זה לא קרה בין לילה. התחילת שנות ה-90 הביאו מקצוענים ותגליות שהצליחו לגרום לנו לגדול ולהתפתח. צריך להעריך ידע מקצועי בכל מקום.

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול מכבי אחי נצרת. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.