המחזור ה-30 של ליגת העל הפגיש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים למשחק הראשון השלישי העונה בין השתיים, אך הראשון שהתקיים בבלומפילד בעונת 1514.

כבר מדקות הפתיחה שתי הקבוצות הראו את היכולות ההתקפיות המגוונות שלהן, אך אף לא אחת הצליחה להגיע למצב ממשי מול השער. בדקה ה-34 דור מיכה קיבל כדור נהדר עם הפאלש מערן זהבי, דהר לעבר השער ובעט כדור חזק שננעץ בקורה והחוצה. מכבי המשיכה ללחוץ ולמרות מצבים קורצים של בן חיים וזהבי, הרשת של קליימן לא פגשה כדור צהוב, ותוצאת המחצית נקבעה על תיקו מאופס.

Zeavi Prica

המחצית השנייה החלה ללא שינויים בשתי הצדדים, אך היוותה אופרה אחרת לגמרי מהמחצית הראשונה. בדקה ה-56 הגיע השער הראשון במשחק. דור מיכה קיבל כדור נהדר מניקולה מיטרוביץ', פרץ באגף הימין והכניע את בוריס קליימן מטווח קרוב. מכבי עוד לא הספיקה לחגוג, ורגע לאחר שבית"ר חידשה את המשחק, היא הצליחה להשוות את התוצאה. עומר אצילי ניצל שאננות בהגנת מכבי, החדיר כדור עומק לקלאודימיר פריירה, שהכניע את חואן פבלו. בדקה ה-64 ביצע פאקו חילוף כאשר הכניס את ראדה פריצה במקום גל אלברמן. ארבע דקות לאחר מכן, התברר שהחילוף היה לא פחות משח-מט של פאקו. טל בן חיים ששינה אגף הגיח עם פריצה נהדרת באגף ימין, סחרר שני מגנים והעביר רוחב שמצא את פריצה פנוי לכבוש את שערו החמישי העונה. 1:2 למכבי. רגע הקסם האמיתי הגיע בדקה ה-72, כאשר בן חיים במשחק אדיר פרץ שוב באגף ימין ומסר כדור לצד השני, שם חיכה דור מיכה שבמגע אומן סיבב כדור מדהים לשער של קליימן, 1:3 למכבי.

בדקה ה-82 הגיע הבישול השלישי של בן חיים, הפעם למלך השערים ערן זהבי. בן חיים הרים כדור מאגף ימין, מצא את הראש של מספר שבע שנגח אל הרשת של קליימן, וקבע את ההדרן של המשחק, ואת תוצאת המשחק הסופית. 1:4 למכבי תל אביב בסיום הערב הנהדר בבלומפילד.

Micha