עונה היסטורית הסתיימה אמש (ד') בזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה לראשונה לאחר עשור, והובילה את המועדון לזכייה היסטורית בטרבל. התגובות של פאקו אייסטאראן והשחקנים כאן לפניכם

ערב בלתי נשכח עבר על כל מי שקשור למועדון מכבי תל אביב. אוהדים, שחקנים צוות ניהולי ומקצועי, כולם כאחד היו שותפים לשמחה של זכייה בגביע, שהשלימה טרבל היסטורי.

המאמן פאקו אייסטאראן שהוביל את הקבוצה לטרבל היסטורי, סיפר על הדברים שאמר לשחקנים כאשר כינס אותם רגע לפני שריקת הפתיחה: "אמרתי לשחקנים שזו התחנה האחרונה, המאמץ האחרון וההקרבה האחרונה. אמרתי להם שאנחנו נגיע לרגעים קשים במשחק, ובכל פעם שהם חווים קושי, כל מה שהם צריכים לעשות זה להביט הצידה ולראות שכולנו כאן, תומכים בהם. אמרתי להם שיש שלוש מילים שעליהם לזכור: תמיכה, תמיכה ותמיכה. זה היה פשוט בלתי ייאמן, אפשר היה לראות את האמונה, המחויבות, התשוקה והביחד של השחקנים. עם כל המרכיבים האלו, אתה לא יכול לטעות".

https://www.youtube.com/watch?v=2hRou7G5Wdk

על היכולת הנהדרת של השחקנים שמילאו את מקומם של החסרים אמר הבאסקי: "היו לנו מחליפים נהדרים לשחקנים החסרים, במיוחד כשיש לך שחקן כמו גל אלברמן שאתה יודע שהולך להופיע למשחק. הייתה לו עונה נהדרת כמו לכולם ולא היה לי ספק שלכל השחקנים יש את היכולת לשחק במעמד הזה".

שרן ייני, קפטן הקבוצה שלא שיחק עקב פציעה בגב שיתף בתחושות שלו: "היום הייתי כאחד האוהדים. גם בגלל שאני יודע שאני עוזב בסוף השנה, וגם אני לא שיחקתי במשחק הכל כך חשוב הזה. זה כזה כיף להיות אוהד מכבי תל אביב הייתה אווירה מדהימה הקהל לא הפסיק לשיר, השחקנים סיפקו שערים מטורפים".

ייני אז התייחס להבדל בין הטירוף שחווה שחקן, לזה שחווה כאוהד מן המניין:

"כשאתה שחקן אתה מתעל את האנרגיות לדברים שאתה צריך לעשות, ופתאום בקהל אתה מגיע ויש התפרצות רגשות ואתה לא יודע לאן לתעל אותם. זו תחושה מטורפת של התפרצות רגשות ופשוט כיף להיות אוהד.  אפשר להכתיר את זה בלי ספק כרגע הכי מרגש שלי במכבי תל אביב, וגם הכי עצוב. היום אני מרגיש שאני רואה את הדברים מלמעלה, מחוץ לגוף שלי. פתאום המעבר נהיה אמיתי יותר, התחושות של המתח אם נזכה או לא פוחתות ואני קולט שאני באמת עוזב את מכבי".

מלך השערים של הקבוצה, ערן זהבי, שהוסיף עוד שער אמש למאזן, התפנה לסכם גם הוא את הערב המרגש, והעונה בכלל: "הקבוצה והמועדון והקהל המדהים הזה, קיבל את מה שמגיע לו. מהצוות המקצועי ועד הניהולי כולם עושים עבודה מדהימה. הוכחנו שאנחנו הכי טובים ואני מקווה שנמשיך להשתפר".

על התצוגה המדהימה של הקבוצה בגמר, למרות החיסורים אמר זהבי: "כל הזמן היו אומרים שמכבי זה רק אני וזה היה לי לא נעים כי החברים שלי גורמים לי להראות איך שאני נראה ולהציג את היכולת שאני מציג. זה הזמן לפרגן להם, הם עושים דברים גדולים וזה שיצא לי להבקיע יותר זה לא אומר כלום. לי יש עוד מטרה אישית להשיג, ועוד חודשיים אנחנו מתחילים מטרות חדשות. היום נהנה ונשמח מעונה מדהימה ואחר כך נתחיל להתכונן לעונה הבאה".

מהראן ראדי שהתכבד בשער הסיום של המשחק אמש סיכם את הדברים: "אני למדתי שבכל רגע ובכל מצב לא טוב או סיטואציה לא טובה, לקחת את הדברים הטובים. ההישג הזה היום זה חותמת למחשבות ולאופי שאני חושב שבניתי לעצמי מבחינה מנטלית, וזה משתלם לי. כל עונה הגדלנו ציפיות ורצינו להגיע למגמת השתפרות חיובית. מבחינת המועדון, אפשר לומר שהוא נהיה יותר דומיננטי לעומת השנים שהיו לפני השלוש שנים האלו".