בוקר אחרי ה-1:1 בסמי עופר מול מכבי חיפה, ערן זהבי קיבל את התוצאה ברגשות מעורבים: "נשמח לזכות באליפות בוסרמיל"

במכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 אמש במשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר. בקבוצה מעדיפים להסתכל על חצי הכוס המלאה והיא מדברת בעיקר על היכולת שהציגו השחקנים במחצית הראשונה.

https://www.youtube.com/watch?v=JHPggDNQlWM

כובש השער לצהובים, ערן זהבי, הסביר את פשר חגיגות השער: "חשבנו שזו דרך יפה לחגוג בשביל טל בן חיים ואישתו את הולדת הבן. הוא רצה מאוד לשחק ולא יצא לו. תמיד מי שלא משחק הוא חסר, במיוחד שזה טל והוא יכול היה לעשות את ההבדל".

על המשחק אמר הקשר: "אני חושב שנראינו מצויין במחצית הראשונה, המחצית השנייה הייתה פחות טובה. הפנים לבאר שבע. במחצית הראשונה שלטנו ועשינו מחצית מצויינת. לא הצלחנו להגדיל את ההתוצאה ובסופו של דבר ספגנו. אני חושב שאחרי זה יצאנו מהמשחק. זה חלק  מכדורגל, מומנטום משתנה והיה לנו קשה לחזור. נלמד מזה".

zeavi

כעת העיניים נשואות למשחק החוץ בוסרמיל בו ניצחון יכתיר את הצהובים כאלופים עונה שלישית ברציפות. "יכול להיות שבוסרמיל יהיה משחק שנזכה בו באליפות ויכול להיות שלא", אמר זהבי. "אנחנו נבוא קודם כל במטרה לשפר את הדברים שלא היו טובים במשחק אתמול. היו גם הרבה דברים טובים גם. אם נזכה באליפות ביום שני הבא מאוד נשמח. ואם לא אז זה יכול לקרות בשבוע שלאחר מכן. אני כמובן אהיה מאוכזב כי בגלל הצהוב לא אוכל לשחק במשחק בעוד שבועיים. מתי שזה יקרה נהיה מאוד שמחים".

לזהבי כבר 27 שערים, והוא לא רחוק מלשבור את מספר הכיבושים בעונה שעברה. אלא שהצהוב שספג אמש הוביל להרחקתו מהמשחק בעוד שבועיים מול עירוני קריית שמונה: "הייתי עצבני בגלל הצהוב שלדעתי לא באמת הגיע לי צהוב. עושים לי קצת עבודה קשה אבל אני אוהב את זה", סיכם הקשר.