פחות משבוע לפני המפגש מול הפועל ב"ש, חזרנו שנה אחורה לרגעים הקסומים מהאליפות השנייה ברציפות של הצהובים

יום שבת, 3/5/14, 16:00. שיירות של כלי רכב עם צעיפים צהובים כבר עשו את דרכם דרומה לאצטדיון וסרמיל בבאר שבע. בעוד כמה שעות מכבי תל אביב תתארח אצל הקבוצה של אלישע לוי, והאוהדים הצהובים מריחים את חגיגות הניצחון בסיום שיהפכו למיוחדות – חגיגות אליפות שנייה ברציפות.

https://www.youtube.com/watch?v=vcnGM6SMl-k

השחקנים עלו למגרש לראשונה ב-19:20. במפגש האחרון שנערך כבר באותו האצטדיון חזרו האוהדים עם הראש בין הידיים. אבל הפעם התחושה הייתה אחרת לגמרי. גם נקודה אחת הספיקה למכבי כדי לזכות באליפות, אבל את ערן זהבי זה לא סיפק.

סוזה פתח ב-11 עם: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, דור מיכה וברק בדש בחוץ.

Zahavi

"אני אוהב, אני אוהב אותך", שרו האוהדים במחצית, מכינים את הגרונות לחגיגות שיבואו עם שריקת הסיום. בדקה ה-84 דובב גבאי צימק את התוצאה מהנקודה הלבנה, ובניגוד למראות 18 שנה לפני כן, האוהדים שמרו על מקומם ביציע והשאירו את הדשא לחגיגות של השחקנים עם שריקת הסיום. מכבי תל אביב זכתה באליפות שנייה ברציפות וה-21 בתולדות המועדון.

12 דקות בלבד חלפו עד שה'אקדוחן' עם הספרה 7 בגבו ירה את הכדור הראשון לרשת של ב"ש אחרי בישול של דור מיכה. השמפניות כבר עד עשו דרכן אל מחוץ לצידניות. בן חיים נכנס גם הוא לתמונה בדקה ה-31 אחרי שפרץ לרחבה והוכשל.  פנדל  לצהובים. זהבי השלים צמד. זה היה השער ה-23 של מלך השערים של הצהובים. אף אחד לא באמת האמין שהוא יהיה קרוב עד תום העונה להשוות מספר השערים של מלך השערים לעונה בכל הזמנים.

Sousa

כובש הצמד, ומי שיסיים את העונה כמלך השערים של הליגה, ערן זהבי: "זו הרגשה מדהימה. אנחנו מאושרים. חיכינו לרגע הזה כל כך הרבה זמן. אני מאמין בקבוצה הזאת ובמועדון ומגיע למועדון הזה להגיע לליגת האליפות ולחוות את החוויה הזו"."זו הייתה עונה מדהימה בשביל כל משפחת מכבי, אבל במיוחד בשביל השחקנים", אמר המאמן פאולו סוזה, שנאלץ להחליף חולצה בהמשך אחרי שהיה ספוג בריח השמפניות. "אני מקווה שנמשיך לגדול בימים הבאים ובשנים הבאות בכדי שתהיה לנו את העקביות".